Короткий опис(реферат):
Актуальність теми кваліфікаційної роботи ґрунтується на необхідності
розробки ефективної методики навчання англійськомовного аудіювання, оскільки
багато здобувачів освіти стикаються з трудно ами у сприйнятті мовлення на слух
через темп мовлення, специфіку вимови оповідача та використання ним складних
для розпізнавання мовних виразів. Про це свідчать результати проведення
вхідного комплексного тестування з англійської мови для студентів першого
курсу першого (бакалаврського) рівня ви ої освіти у Київському національному
лінгвістичному університеті у вересні 2024 року, які дозволили зробити висновки,
що найважчими завданнями були завдання з аудіювання, саме це підтверджує
необхідність удосконалення методики навчання англійськомовного аудіювання за
допомогою комбінованих технологій для учнів 10-11 класів. Зазначені технології
проблемного навчання (problem solving) розвивають в учнів критичне мислення,
самостійність та творчий підхід до виконання завдань та вирішення проблем