Abstract:
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей вербалізації та перекладу архетипів англійськомовного рекламного дискурсу українською мовою.
Об`єкт дослідження – мовні засоби вербалізації архетипів у англійськомовному рекламному дискурсі.
Предмет дослідження – особливості вербалізації та перекладу українською мовою мовних засобів вербалізації архетипів англійськомовного рекламного дискурсу.
Мета роботи – дослідження особливостей вербалізації та перекладу архетипів англомовного рекламного дискурсу українською мовою.
Теоретична цінність кваліфікаційної роботи полягає в тому, що в ній представлено методологічну базу для виокремлення ключових аспектів функціонування архетипів, перекладу в лінгвоперсонології.
Практичне значення отриманих результатів пояснюється тим, що вони можуть бути використані під час читання лекцій, написання рефератів студентами філологічних спеціальностей, а також укладання словників-довідників.
Матеріалом дослідження послугував корпус із 100 рекламних текстів, отриманих у результаті суцільного вибирання з таких ресурсів, як American Express, CNN, Dior, General Electric, Hugo Boss, L’Oréal та інших.