dc.contributor.author |
Левченко, Єлизавета Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-23T13:36:59Z |
|
dc.date.available |
2020-11-23T13:36:59Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Левченко Є. В. Вербалізація архетипів у сучасному англійськомовному рекламному дискурсі та особливості їх перекладу українською мовою = Levchenko Ye. Archetypes verbalization in modern English advertising discourse and features of their translation into Ukrainian: кваліфікаційна робота магістра з перекладознавства / Є. В. Левченко; наук. кер. Скрябіна В. Б.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. - 99 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/817 |
|
dc.description.abstract |
Кваліфікаційна робота присвячена дослідженню особливостей вербалізації та перекладу архетипів англійськомовного рекламного дискурсу українською мовою.
Об`єкт дослідження – мовні засоби вербалізації архетипів у англійськомовному рекламному дискурсі.
Предмет дослідження – особливості вербалізації та перекладу українською мовою мовних засобів вербалізації архетипів англійськомовного рекламного дискурсу.
Мета роботи – дослідження особливостей вербалізації та перекладу архетипів англомовного рекламного дискурсу українською мовою.
Теоретична цінність кваліфікаційної роботи полягає в тому, що в ній представлено методологічну базу для виокремлення ключових аспектів функціонування архетипів, перекладу в лінгвоперсонології.
Практичне значення отриманих результатів пояснюється тим, що вони можуть бути використані під час читання лекцій, написання рефератів студентами філологічних спеціальностей, а також укладання словників-довідників.
Матеріалом дослідження послугував корпус із 100 рекламних текстів, отриманих у результаті суцільного вибирання з таких ресурсів, як American Express, CNN, Dior, General Electric, Hugo Boss, L’Oréal та інших. |
en_US |
dc.title |
Вербалізація архетипів у сучасному англійськомовному рекламному дискурсі та особливості їх перекладу українською мовою |
en_US |
dc.title.alternative |
Archetypes verbalization in modern English advertising discourse and features of their translation into Ukrainian |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |