dc.contributor.author |
Карчевська, Олена Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-02T11:14:49Z |
|
dc.date.available |
2020-12-02T11:14:49Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Карчевська О. А. Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АТЛАвтосервіс») : кваліфікаційна робота магістра / О. А. Карчевська; наук. кер. Ларіна Я.С.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 110 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/956 |
|
dc.description.abstract |
Мета роботи полягає в обгрунтуванні теоретико-методичних і прикладних засад маркетингової діяльності підприємства та напрямків її вдосконалення.Досягнення поставленої мети зумовило вирішення наступних завдань:-визначити зміст поняття маркетингової діяльності підприємства;-розглянути сутність та завдання управління маркетинговою діяльністю підприємства;-узагальнити методичні підходи до аналізу маркетингової діяльності підприємства;-розглянути загальну організаційно-економічну характеристику підприємства «АТЛ Автосервис»;-провести аналіз маркетингового середовища підприємства «АТЛ Автосервис»;-провести дослідження маркетингової діяльності на підприємстві «АТЛ Автосервис»;-розробити стратегічні напрями удосконалення маркетингової діяльності підприємства «АТЛ Автосервис»;-здійснити обґрунтування засобів маркетингових комунікацій підприємства «АТЛ Автосервис» |
en_US |
dc.title |
Аналіз та вдосконалення організації маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «АТЛАвтосервіс») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |