dc.contributor.author |
Кобильченко, Анна Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-02T11:20:46Z |
|
dc.date.available |
2020-12-02T11:20:46Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Кобильченко А. О. Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ПФ«НЕССЕ–УКРАЇНА»): кваліфікаційна робота магістра / А. О. Кобильченко; наук. кер. Насікан Н.І.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 117 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/957 |
|
dc.description.abstract |
Метою роботиє дослідження теоретичних та практичних засад управління маркетинговою діяльністю підприємства«Нессе-Україна» та обгрунтування напрямків щодо його удосконалення.Завдання дослідження.У відповідності до мети в процесі роботи були вирішенінаступнізавдання: -обгрунтуватисутність та функції управління маркетинговою діяльністю організації;-дослідитиетапи процесу управління маркетинговою діяльністю організації;-розглянутиметодичні підходи до оцінки ефективності управління маркетинговою діяльністю організації;-провести загальнуорганізаційно-економічнухарактеристику підприємства «НЕССЕ –УКРАЇНА»;-здійснитимаркетинговий аналіз середовища підприємства«НЕССЕ –УКРАЇНА»;-провести аналіз управління маркетинговою діяльністю організації підприємства «Нессе -Україна»;-здійснити розробкустратегічних напрямів діяльності підприємства ПІДПРИЄМСТВО «Нессе –Україна»;-обгрунутувати шляхи вдосконалення маркетингової діяльностіпідприємства «Нессе –Україна». |
en_US |
dc.title |
Удосконалення управління маркетинговою діяльністю організації (на прикладі ПФ«НЕССЕ–УКРАЇНА») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |