dc.contributor.author |
Педяш, Дарія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-02T12:02:48Z |
|
dc.date.available |
2020-12-02T12:02:48Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Педяш Д. О. Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в інтернет-середовищі (на прикладі ТОВ«Пежо Сітроен Україна»): кваліфікаційна робота магістра / Д. О. Педяш; наук. кер. Насікан Н.І.; Київ. нац. лінгв. ун-т. - К., 2020. – 129 с. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/966 |
|
dc.description.abstract |
Мета кваліфікаційноїроботи–дослідити теоретичні аспекти маркетингових технологій просування продукції в Інтернет-середовищі та визначити шляхи їх удосконалення на прикладі компанії«Пежо Сітроен Україна».
За для досягнення поставленої мети у кваліфікаційній роботі поставлено наступні завдання:−визначити сутність маркетингових технологій просування продукції в Інтернет-середовищі та їх роль;−описативиди інструментів маркетингових технологій в Інтернет-середовищі;−обґрунтувати методичні підходи та інструменти до визначення ефективності Інтернет-технологій просування продукції;−надати загальну організаційно-економічну характеристикуТОВ«Пежо Сітроен Україна»;;−провести маркетинговий аналіз середовищаТОВ«Пежо Сітроен Україна»;−дослідити маркетингові технології просування продукції ТОВ«Пежо Сітроен Україна»;−обгрунтувати резервипокращенняорганізаційних аспектів просування продукції ТОВ «Пежо Сітроен Україна»за допомогою Інтернет-технологій;−запропонувати інноваційні способи просування продукції ТОВ «Пежо Сітроен Україна»в Інтернеті. |
en_US |
dc.title |
Удосконалення маркетингових технологій просування продукції в інтернет-середовищі (на прикладі ТОВ«Пежо Сітроен Україна») |
en_US |
dc.type |
Book |
en_US |