ФАКУЛЬТЕТ ГЕРМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ І ПЕРЕКЛАДУ: Recent submissions

  • Некряч, Тетяна Євгенівна (Вісник Київського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Іноземна філологія, 2014)
    В статті розглядаються перекладацькі труднощі відтворення художньої деталі в структурі цілісної картини світу Е. Гемінґвея. Перекладацький аналіз має враховувати багато функціональність художньої деталі, оскільки деталь, ...
  • Некряч, Тетяна Євгенівна (Вісник Київського нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Іноземна філологія., 2012)
    Стаття наголошує на необхідності для фахового перекладача постійно підвищувати свою ерудицію і культурний рівень, без чого неможливі ані якісний результат, ані подальший розвиток мови перекладу. Ставиться питання про ...
  • Некряч, Тетяна Євгенівна (Наукові записки Кіровоградського держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка, 2010)
    У статті розглядаються випадки ситуативної асиметрії у перекладі драматичних творів, які сприяють поглибленню психологічних характеристик персонажів та збагаченню міжособистісних стосунків дійових осіб, що ...
  • Некряч, Тетяна Євгенівна (Наукові записки Кіровоград. держ. пед. ун-ту ім. В. Винниченка, 2009)
    У статті розглядаються специфічні труднощі перекладу драматичних творів, зокрема, ті текстові риси, які викликають необхідність асиметричних рішень. Вводяться поняття системної, ситуативної та експлікативної ...
  • Некряч, Тетяна Євгенівна (Мовні і концептуальні картини світу, 2014)
    У статті розглядаються перекладацькі тактики відтворення українською мо-вою промовистих імен у п’єсах Шекспіра, які дозволяють зберегти прозорість се-мантики такого імені, важливу для кращого розуміння ролі відповідного ...
  • Некряч, Тетяна Євгенівна (Мовні і концептуальні картини світу, 2014)
    У статті розглядаються підходи до розуміння різних проявів інтерсеміотичного перекладу в зіставленні і порівнянні його з перекладом інтерлінгвістичним. Звертається увага на подібність та розходження між ними у пошуках ...
  • Некряч, Тетяна Євгенівна (Мовні і концептуальні картини світу, 2013)
    У статті розглядаються два основних підходи до перекладу драми, "текстовий" та "сценічний", і наголошується, що адекватність досягається завдяки збереженню авторського задуму у мовленнєвій формі, пристосованій до вимог ...
  • Раренко, Натлія Вікторівна (Науковий вісник Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. І. Франка., 2017)
    У статті досліджено лінгвальні засоби створення ефекту карнавальності як одного з виявів театралізації постмодерністської художньої прози з позицій лінгвопоетологічного підходу. Особливу увагу приділено реалізації ...
  • Rarenko, Nataliia (Science and Education a New Dimension. Philology, 2020)
    The article explores the phenomenon of theatricality as a form of intermediality in postmodernist literature, with metareference viewed as an essential verbal means of its manifestation. Linguistic poetics and ...
  • Koval I. I., Iryna (Вісник університету ім. Альфреда Нобеля, 2020)
    Статтю присвячено дослідженню концептуалізації краси людини фразеологічними одиницями сучасної німецької мови. У фразеологічних одиницях відображається наївна картина світу, закріплені пам’ять та історія народу, його досвід ...
  • Kryvenko, Anna (Cognition, Communication, Discourse, 2018)
    Статтю присвячено проблемам побудови і аналізу моделей дискурсивного конструювання наративу європейської інтеграції в комунікативних практиках Верховної Ради України крізь призму корпусної дискурсології ...
  • Kryvenko, Anna (The Linguistics of Temperature, 2015)
    This paper aims to outline the temperature domain as it is lexicalised in the Ukrainian language. The temperature domain will be considered in relation to the semantic and morphosyntactic features of temperature terms, ...
  • Кривенко, Ганна Леонідівна (Вісник КНЛУ, 2017)
    сторія контактів між корпусною лінгвістикою та аналізом дискурсу налічує вжепонад два десятиліття. Попри те що їхні зв’язки ніколи не були гомогенними через суттєвівідмінності в низці вихідних положень, через постійне ...
  • Кривенко, Ганна Леонідівна (Південний архів. Філологічні науки, 2017)
    У статті обгрунтовано вибір загальнофілософської методології, яка уможливлює подальшу інтеграцію корпусної лінгвістики і дискусології в нову сферу сучасних мовознавчих досліджень. У світлі запропонованого підходу уточнено ...
  • Кривенко, Ганна Леонідівна (Науковий вісник Міжнрод. гуманітар. ун-ту, 2017)
    У статті розглянуто проблему типологізації євроінтеграційного дискурсу. Встановлено його співвідношення з "традиціними" типами дискурсу, виявлено салієнтні критерії категоризації євроінтеграційного дискурсу. Зокрема розкрито ...
  • Кривенко, Ганна Леонідівна (Науковий вісник Дрогобицького держ. пед. ун-ту ім. І. Франка, 2017)
    У статті розглянуто проблеми варіативності назв євроінтеграційного дискурсу у сфері наукової комунікації. Зокрема зіставлено й проаналізовано варіанти досліджуваних найменувань в українськомовних і англомовних публікаціях ...
  • Комісар, Людмила Петрівна; Чехун, Н. В. (Вісник Національного авіаційного університету, 2018)
    Дослідження охоплює коло питань, пов’язаних з актуальною на часі рецепцією поняття «європейські цінності» у сучасній практичній філософії, розкриваючи міждисциплінарні складові концепту «European Values Study». В означеному ...
  • Комісар, Людмила Петрівна (Вісник Національного авіаційного університету, 2012)
    Дослідження охоплює коло питань, пов’язаних з онтологією дискурсу та універсалізацією самого концепту, що уможливлює розкриття значущості дискурс-аналізу як філософсько-методологічної стратегії в сучасних гуманітарних науках.
  • Комісар, Людмила Петрівна (Вісник Київського національного лінгвістичного університету, 2013)
    У статті розглянуто проблему рецепції класичної гуманістичної традиції крізь призму дігімодернізму. Особлива увага приділена реконтекстуалізації провідних гуманістичних понять, а також дослідженню їх трансформації у ...
  • Комісар, Людмила Петрівна (Університетська кафедра: альманах, 2017)
    У статті трансформацію «філософської освіти в гуманітарний гори- зонт» запропоновано екстраполювати в сферу осмислення специфіки компетентнісного підходу як маркера сучасної філософії освіти. Отже, в публікації йдеться ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account