Repository of
Kyiv National Linguistic University
Search
Login
English
українська
DSpace Home
→
ФІЛОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ
→
КАФЕДРА ГЕРМАНСЬКИХ І РОМАНСЬКИХ МОВ
→
НАУКОВІ СТАТТІ
→
Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Search
Filters
Use filters to refine the search results.
Current Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
New Filters:
Title
Author
Subject
Date issued
Has File(s)
Contains
Equals
ID
Not Contains
Not Equals
Not ID
Showing 2 out of a total of 2 results for collection: НАУКОВІ СТАТТІ.
(0.015 seconds)
Now showing items 1-2 of 2
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Експериментальна перевірка ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови під час проведення комунікативного вступного колективного курсу
Гутник, Валентина Михайлівна
(
Вісник КНЛУ
,
2015
)
Топос Мексики в автобиографическом романе Ричарда Родригеза "Время долга: диалог с моим мексиканским отцом"
Рахнянский, Виктор Васильевич
(
Забайкал. гос. ун-т
,
2015
)
Now showing items 1-2 of 2
1
Sort Options:
Relevance
Title Asc
Title Desc
Issue Date Asc
Issue Date Desc
Results Per Page:
5
10
20
40
60
80
100
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register
Discover
Author
Гутник, Валентина Михайлівна (1)
Рахнянский, Виктор Васильевич (1)
Subject
comparative analysis (1)
experimental teaching (1)
hyphonated identity (1)
hypothesis (1)
introductory communicative corrective course (1)
method of forming phoneticcompetence (1)
method of presenting/processing knowledge (1)
multicultural land (1)
phonetic competencе (1)
post-experimental layer (1)
... View More
Date Issued
2015 (2)
Has File(s)
Yes (2)