Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Перегляд КАФЕДРА ФОНЕТИКИ І ПРАКТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ по назві

Перегляд КАФЕДРА ФОНЕТИКИ І ПРАКТИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ по назві

Сортувати по: Порядок: Рузультати:

  • Бідная, Ольга Георгіївна; Таран, Ірина Миколаївна; Яремко, Дмитро Павлович (Вид. центр КНЛУ, 2020)
    Посібник призначено для занять з домашнього читання студентів II-III курсів вищих мовних навчальних закладів. Основною метою посібника є досягнення глибокого розуміння різних аспектів твору та реалізація цього розуміння ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник Дрогобицького державного педагогічного університету ім. Івана Франка, 2017)
    У статті йдеться про вивчення контекстуально залежних метакомунікативів та виокремлення їх основних типів.
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля, 2016)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо тлумачення поняття метакомунікації в контексті сучасних лінгвістичних досліджень. Звертається особлива увага на передумови маніпулятивного характеру метакомунікації, на основі ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник Херсонського державного університету, 2018)
    У статті описано мовленнєву поведінку маніпулятора та відображено традиційне реагування й поведінку жертви за умов успішної маніпуляції, розглянуті види маніпулювання.
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник КНЛУ., 2015)
    У статті йдеться про зміни у семантиці лінгвістичних понять / термінів, утворених за допомогою префіксу “мета-”. Здійснюється зіставний аналіз метапонять, утворених за формулами “Х про Х” та “такі, що є про / поза Х, але ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник Херсонського державного університету, 2017)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо витлумачення поняття метапрагматики в контексті сучасних лінгвістичних досліджень. Особливу увагу зосереджено на аналізі явища метапрагматики на рівні прагматики метакомунікативних ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Філологічні трактати, 2018)
    У статті узагальнено теоретичні положення щодо витлумачення поняття метапрагматики, яка розуміється як нова ступінь дослідження прагматичних явищ на рівні прагматики метакомунікативних висловлень, дискурс-аналізу та ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Львівський філологічний часопис, 2018)
    У статті йдеться про поняття академічного дискурсу та результати його метапрагматичного аналізу. Звертається особлива увага на визначення специфіки вживання різних груп мета-засобів у зазначеному типі дискурсу.
  • Щербина, Мадіна Баталівна (Видав. центр КНЛУ, 2018)
    Стаття ґрунтується на результатах аналізу досліджень зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених проблемам мотивів учіння студентів. Проаналізовано й представлено у таблиці наявні наукові концепції щодо типології мотивів ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2018)
    У статті розглянуто підходи до класифікації метакомунікативних функцій; з’ясовано роль регулятивної функції в контексті метакомунікації й маніпуляції. Звертається особлива увага на розмежування понять "вплив", "переконування ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Вісник КНЛУ, 2014)
    Стаття присвячена вивченню метакомунікативних питань порівняно з комунікативними і встановленню їхніх диференційних ознак. Особлива увага приділяється виявленню основних видів метакомунікативних питань та їх функціонуванню ...
  • Іванчук, Василь Васильович (Вид. центр КНЛУ, 2002)
    Посібник являє собою систематичний курс, зорієнтований на вдосконалення навичок усного та писемного мовлення на основі комунікативно спрямованих підходів у навчанні англійської мови. Посібник розроблено на основі нормативної ...
  • Щербина, Мадіна Баталівна (2021)
    У статті досліджується проблема диференційованого формування англомовної компетентності в діалогічному мовленні майбутніх учителів. Зокрема представлено підсистему вправ за трьома моделями: вправи для навчання англомовного ...
  • Щербина, Мадіна Баталівна (Видав. центр КНЛУ, 2019)
    У статті досліджено проблему диференційованого формування у майбутніх учителів іноземних мов іншомовної компетентності в діалогічному мовленні. Акцентовано роль мислення в репродукуванні набутих знань й окреслено підходи ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2016)
    Стаття присвячена виокремленню психологічних, соціальних й лінгвістичних маніпулятивних технік. Особлива увага приділяється розкриттю сутності та вирізненню соціальних технік впливу, які розглядаються в контексті соціального ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник ЮНЕСКО КНЛУ, 2014)
    Стаття присвячена типології емоційного дискурсу. Особлива увага приділяється спонукальним – блокувальному й з’ясувальному – типам зазначеного дискурсу, які розглядаються з урахуванням їх загальної характеристики, а саме ...
  • Щербина, Мадіна Баталівна (Видав. центр КНЛУ, 2017)
    Стаття ґрунтується на результатах аналізу робіт зарубіжних і вітчизняних учених, присвячених проблемам методики навчання іншомовного діалогічного мовлення та формування іншомовної компетентності у цьому виді мовленнєвої ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник ЮНЕСКО КНЛУ, 2015)
    У статті йдеться про сучасні підходи до розгляду метакомунікації в лінгвістиці. Звернено особливу увагу на аналіз завдань і функцій метакомунікації; розглянуто тенденції у вживанні і трактуванні метакомунікації учасниками ...
  • Гнезділова, Ярослава Володимирівна (Науковий вісник ЮНЕСКО КНЛУ, 2012)
    У статті йдеться про адресантну спрямованість емоційного дискурсу – спонтанного, непідготовленого виду мовленнєвої діяльності, і адресатно зумовлену природу емотивного дискурсу – спланованого, підготовленого виду мовленнєвої ...
  • Щербина, Мадіна Баталівна (Видав. центр КНЛУ, 2018)
    У статті представлено результати дослідження впливу індивідуальних особливостей когнітивних процесів студентів на їхнє учіння щодо формування компетентності в іншомовному діалогічному мовленні. Виокремлено пізнавальні ...