Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гутник, Валентина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T10:50:22Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T10:50:22Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Гутник В. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови під час проведення комунікативного вступного колективного курсу / В. М. Гутник // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 24. - С. 158-175 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1768 | |
dc.description.abstract | У статті викладено результати експериментальної перевірки ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі. Автором визначено етапи проведення експериментального навчання та їх завдання. Докладно описано методику проведення і результати розвідувального експерименту, метою якого було визначення критеріїв оцінювання рівня сформованості фонетичних рецептивних навичокі фонетичної компетенції у читанні вголос та говорінні перед проведенням вступного корективного курсу (ВКК) й після його завершення, а також правильність розподілу навчального матеріалу в межах ВКК. Автором представлено цілі й зміст основного эксперименту та передекспериментального, серединного і післяекспериментального зрізів, а також аналіз їх результатів після обробки методами математичної статистики.Ґрунтуючись на здобутих результатах, зроблено висновки щодо ефективності двох варіантів розробленої методики та правильності висунутої гіпотези. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія;Вип. 24 | |
dc.subject | експериментальне навчання | en_US |
dc.subject | фонетична компетенція | en_US |
dc.subject | методикаформування фонетичної компетенції | en_US |
dc.subject | комунікативний вступний корективний курс | en_US |
dc.subject | гіпотеза | en_US |
dc.subject | спосіб надання та засвоєння знань | en_US |
dc.subject | передекспериментальний зріз | en_US |
dc.subject | післяекспериментальний зріз | en_US |
dc.subject | порівняльний аналіз | en_US |
dc.subject | experimental teaching | en_US |
dc.subject | phonetic competencе | en_US |
dc.subject | method of forming phoneticcompetence | en_US |
dc.subject | introductory communicative corrective course | en_US |
dc.subject | hypothesis | en_US |
dc.subject | method of presenting/processing knowledge | en_US |
dc.subject | pre-experimental layer | en_US |
dc.subject | post-experimental layer | en_US |
dc.subject | comparative analysis | en_US |
dc.title | Експериментальна перевірка ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови під час проведення комунікативного вступного колективного курсу | en_US |
dc.type | Article | en_US |