Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Експериментальна перевірка ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови під час проведення комунікативного вступного колективного курсу

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гутник, Валентина Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-05-20T10:50:22Z
dc.date.available 2021-05-20T10:50:22Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Гутник В. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови під час проведення комунікативного вступного колективного курсу / В. М. Гутник // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 24. - С. 158-175 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1768
dc.description.abstract У статті викладено результати експериментальної перевірки ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі. Автором визначено етапи проведення експериментального навчання та їх завдання. Докладно описано методику проведення і результати розвідувального експерименту, метою якого було визначення критеріїв оцінювання рівня сформованості фонетичних рецептивних навичокі фонетичної компетенції у читанні вголос та говорінні перед проведенням вступного корективного курсу (ВКК) й після його завершення, а також правильність розподілу навчального матеріалу в межах ВКК. Автором представлено цілі й зміст основного эксперименту та передекспериментального, серединного і післяекспериментального зрізів, а також аналіз їх результатів після обробки методами математичної статистики.Ґрунтуючись на здобутих результатах, зроблено висновки щодо ефективності двох варіантів розробленої методики та правильності висунутої гіпотези. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка і психологія;Вип. 24
dc.subject експериментальне навчання en_US
dc.subject фонетична компетенція en_US
dc.subject методикаформування фонетичної компетенції en_US
dc.subject комунікативний вступний корективний курс en_US
dc.subject гіпотеза en_US
dc.subject спосіб надання та засвоєння знань en_US
dc.subject передекспериментальний зріз en_US
dc.subject післяекспериментальний зріз en_US
dc.subject порівняльний аналіз en_US
dc.subject experimental teaching en_US
dc.subject phonetic competencе en_US
dc.subject method of forming phoneticcompetence en_US
dc.subject introductory communicative corrective course en_US
dc.subject hypothesis en_US
dc.subject method of presenting/processing knowledge en_US
dc.subject pre-experimental layer en_US
dc.subject post-experimental layer en_US
dc.subject comparative analysis en_US
dc.title Експериментальна перевірка ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови під час проведення комунікативного вступного колективного курсу en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу