dc.contributor.author |
Гутник, Валентина Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-20T10:50:22Z |
|
dc.date.available |
2021-05-20T10:50:22Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Гутник В. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови під час проведення комунікативного вступного колективного курсу / В. М. Гутник // Вісник Київського національного лінгвістичного університету. Серія : Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 24. - С. 158-175 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1768 |
|
dc.description.abstract |
У статті викладено результати експериментальної перевірки ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови у комунікативному вступному корективному курсі. Автором визначено етапи проведення експериментального навчання та їх завдання. Докладно описано методику проведення і результати розвідувального експерименту, метою якого було визначення критеріїв оцінювання рівня сформованості фонетичних рецептивних навичокі фонетичної компетенції у читанні вголос та говорінні перед проведенням вступного корективного курсу (ВКК) й після його завершення, а також правильність розподілу навчального матеріалу в межах ВКК. Автором представлено цілі й зміст основного эксперименту та передекспериментального, серединного і післяекспериментального зрізів, а також аналіз їх результатів після обробки методами математичної статистики.Ґрунтуючись на здобутих результатах, зроблено висновки щодо ефективності двох варіантів розробленої методики та правильності висунутої гіпотези. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка і психологія;Вип. 24 |
|
dc.subject |
експериментальне навчання |
en_US |
dc.subject |
фонетична компетенція |
en_US |
dc.subject |
методикаформування фонетичної компетенції |
en_US |
dc.subject |
комунікативний вступний корективний курс |
en_US |
dc.subject |
гіпотеза |
en_US |
dc.subject |
спосіб надання та засвоєння знань |
en_US |
dc.subject |
передекспериментальний зріз |
en_US |
dc.subject |
післяекспериментальний зріз |
en_US |
dc.subject |
порівняльний аналіз |
en_US |
dc.subject |
experimental teaching |
en_US |
dc.subject |
phonetic competencе |
en_US |
dc.subject |
method of forming phoneticcompetence |
en_US |
dc.subject |
introductory communicative corrective course |
en_US |
dc.subject |
hypothesis |
en_US |
dc.subject |
method of presenting/processing knowledge |
en_US |
dc.subject |
pre-experimental layer |
en_US |
dc.subject |
post-experimental layer |
en_US |
dc.subject |
comparative analysis |
en_US |
dc.title |
Експериментальна перевірка ефективності методики формування фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови під час проведення комунікативного вступного колективного курсу |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |