dc.contributor.author |
Соломко, Зорина Костянтинівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-20T13:28:20Z |
|
dc.date.available |
2021-05-20T13:28:20Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Соломко З. К. Зміст і структура лексичної компетенції як складника фахової компетенції майбутніх юристів / З. К. Соломко // Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – 2011. – Вип. 20. – С. 80-92. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1774 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядаються особливості змісту та структури лексичної компетенції як складника фахової підготовки мабутніх юристів у немовних ВНЗ на початковому ступені навчання. Досліджуються її психолінгвістичні особливості, такі як сенсибілізація, рефлексія та мовна усвідомленість. Виокремлюються компоненти лексичної компетенції та їх аспекти. Аналізуються класифікації навчальних стратегій з метою подальшого виділення тих, що необхідні для успішного оволодіння лексичною компетенцією. |
en_US |
dc.publisher |
Вісник Київського національного лінгвітичного університету |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка та психологія;Вип. 20 |
|
dc.subject |
лексична компетенція |
en_US |
dc.subject |
сенсибілізація |
en_US |
dc.subject |
рефлексія |
en_US |
dc.subject |
мовна усвідомленість |
en_US |
dc.subject |
навчальні стратегії |
en_US |
dc.subject |
лексическая копетенция |
en_US |
dc.subject |
сенсибилизация |
en_US |
dc.subject |
рефлексия |
en_US |
dc.subject |
языковая осознанность |
en_US |
dc.subject |
учебные стратегии |
en_US |
dc.subject |
lexical competence |
en_US |
dc.subject |
sensibilization |
en_US |
dc.subject |
reflection |
en_US |
dc.subject |
language awareness |
en_US |
dc.subject |
learning strategies |
en_US |
dc.title |
Зміст і структура лексичної компетенції як складника фахової компетенції майбутніх юристів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |