Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Соломко, Зорина Костянтинівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T13:28:20Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T13:28:20Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Соломко З. К. Зміст і структура лексичної компетенції як складника фахової компетенції майбутніх юристів / З. К. Соломко // Вісник КНЛУ. Серія Педагогіка та психологія. – 2011. – Вип. 20. – С. 80-92. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1774 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості змісту та структури лексичної компетенції як складника фахової підготовки мабутніх юристів у немовних ВНЗ на початковому ступені навчання. Досліджуються її психолінгвістичні особливості, такі як сенсибілізація, рефлексія та мовна усвідомленість. Виокремлюються компоненти лексичної компетенції та їх аспекти. Аналізуються класифікації навчальних стратегій з метою подальшого виділення тих, що необхідні для успішного оволодіння лексичною компетенцією. | en_US |
dc.publisher | Вісник Київського національного лінгвітичного університету | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;Вип. 20 | |
dc.subject | лексична компетенція | en_US |
dc.subject | сенсибілізація | en_US |
dc.subject | рефлексія | en_US |
dc.subject | мовна усвідомленість | en_US |
dc.subject | навчальні стратегії | en_US |
dc.subject | лексическая копетенция | en_US |
dc.subject | сенсибилизация | en_US |
dc.subject | рефлексия | en_US |
dc.subject | языковая осознанность | en_US |
dc.subject | учебные стратегии | en_US |
dc.subject | lexical competence | en_US |
dc.subject | sensibilization | en_US |
dc.subject | reflection | en_US |
dc.subject | language awareness | en_US |
dc.subject | learning strategies | en_US |
dc.title | Зміст і структура лексичної компетенції як складника фахової компетенції майбутніх юристів | en_US |
dc.type | Article | en_US |