dc.contributor.author |
Гутник, Валентина Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-20T13:32:30Z |
|
dc.date.available |
2021-05-20T13:32:30Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Гутник В. М. Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови / В. М. Гутник // Іноземні мови. - 2016. - № 1. - С. 24-30 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1775 |
|
dc.description.abstract |
У статті розкрито зміст поняття “фонетична компетенція”, охарактеризовано її складові. Авторкою представлено детальний аналіз одного із компонентів фонетичної компетенції – фонетичної усвідомленості та описано його вплив на процес формування вищеназваної компетенції. Ґрунтуючись на дослідженнях зарубіжних науковців, виділено види фонетичної усвідомленості. У статті охарактеризовано фонетичні явища, що ускладнюють формування фонетичної усвідомленості, запропоновано серію вправ, метою яких є формування фонетичної усвідомленості як складової фонетичної компетенції у комунікативному вступному корективному курсі. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Іноземні мови |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 1 |
|
dc.subject |
фонетична компетенція |
en_US |
dc.subject |
фонетичні навички |
en_US |
dc.subject |
фонетичні знання |
en_US |
dc.subject |
фонетична усвідомленість |
en_US |
dc.subject |
комунікативний вступний корективний курс |
en_US |
dc.subject |
phonetic competence |
en_US |
dc.subject |
phonetic skills |
en_US |
dc.subject |
phonetic knowledge |
en_US |
dc.subject |
phonetic awareness |
en_US |
dc.subject |
introductory communicative corrective course |
en_US |
dc.title |
Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |