Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гутник, Валентина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T13:32:30Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T13:32:30Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Гутник В. М. Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови / В. М. Гутник // Іноземні мови. - 2016. - № 1. - С. 24-30 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1775 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито зміст поняття “фонетична компетенція”, охарактеризовано її складові. Авторкою представлено детальний аналіз одного із компонентів фонетичної компетенції – фонетичної усвідомленості та описано його вплив на процес формування вищеназваної компетенції. Ґрунтуючись на дослідженнях зарубіжних науковців, виділено види фонетичної усвідомленості. У статті охарактеризовано фонетичні явища, що ускладнюють формування фонетичної усвідомленості, запропоновано серію вправ, метою яких є формування фонетичної усвідомленості як складової фонетичної компетенції у комунікативному вступному корективному курсі. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Іноземні мови | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 1 | |
dc.subject | фонетична компетенція | en_US |
dc.subject | фонетичні навички | en_US |
dc.subject | фонетичні знання | en_US |
dc.subject | фонетична усвідомленість | en_US |
dc.subject | комунікативний вступний корективний курс | en_US |
dc.subject | phonetic competence | en_US |
dc.subject | phonetic skills | en_US |
dc.subject | phonetic knowledge | en_US |
dc.subject | phonetic awareness | en_US |
dc.subject | introductory communicative corrective course | en_US |
dc.title | Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови | en_US |
dc.type | Article | en_US |