dc.contributor.author |
Гутник, Валентина Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-20T13:47:43Z |
|
dc.date.available |
2021-05-20T13:47:43Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.citation |
Гутник В. М. Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції перед, після і під час проведення комунікативного вступного корективного курсу (ВКК) / В. М. Гутник // Вісник КНЛУ. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 194-199 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1777 |
|
dc.description.abstract |
В статті визначено та охарактеризовано відібрані критерії оцінювання рівнясформованості фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови, які булизастосовані для аналізу та інтерпретації результатів трьох експериментальних зрізівз метою перевірки їх достовірності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Педагогіка і психологія;Вип. 21 |
|
dc.subject |
експериментальне навчання |
en_US |
dc.subject |
передекспериментальний зріз |
en_US |
dc.subject |
післяекспериментальний зріз |
en_US |
dc.subject |
опитування |
en_US |
dc.subject |
критерії оцінювання |
en_US |
dc.subject |
experimental teaching |
en_US |
dc.subject |
re-experimental and post-experimental stagesof testing |
en_US |
dc.subject |
survey |
en_US |
dc.subject |
ssessment criteria |
en_US |
dc.title |
Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції перед, після і під час проведення комунікативного вступного корективного курсу (ВКК) |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |