Репозитарій Київського національного
лінгвістичного університету

Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції перед, після і під час проведення комунікативного вступного корективного курсу (ВКК)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гутник, Валентина Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-05-20T13:47:43Z
dc.date.available 2021-05-20T13:47:43Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Гутник В. М. Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції перед, після і під час проведення комунікативного вступного корективного курсу (ВКК) / В. М. Гутник // Вісник КНЛУ. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 194-199 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1777
dc.description.abstract В статті визначено та охарактеризовано відібрані критерії оцінювання рівнясформованості фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови, які булизастосовані для аналізу та інтерпретації результатів трьох експериментальних зрізівз метою перевірки їх достовірності. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Педагогіка і психологія;Вип. 21
dc.subject експериментальне навчання en_US
dc.subject передекспериментальний зріз en_US
dc.subject післяекспериментальний зріз en_US
dc.subject опитування en_US
dc.subject критерії оцінювання en_US
dc.subject experimental teaching en_US
dc.subject re-experimental and post-experimental stagesof testing en_US
dc.subject survey en_US
dc.subject ssessment criteria en_US
dc.title Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції перед, після і під час проведення комунікативного вступного корективного курсу (ВКК) en_US
dc.type Article en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу