Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гутник, Валентина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-20T13:47:43Z | |
dc.date.available | 2021-05-20T13:47:43Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Гутник В. М. Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції перед, після і під час проведення комунікативного вступного корективного курсу (ВКК) / В. М. Гутник // Вісник КНЛУ. Сер. : Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 21. - С. 194-199 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1777 | |
dc.description.abstract | В статті визначено та охарактеризовано відібрані критерії оцінювання рівнясформованості фонетичної компетенції у майбутніх учителів німецької мови, які булизастосовані для аналізу та інтерпретації результатів трьох експериментальних зрізівз метою перевірки їх достовірності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія;Вип. 21 | |
dc.subject | експериментальне навчання | en_US |
dc.subject | передекспериментальний зріз | en_US |
dc.subject | післяекспериментальний зріз | en_US |
dc.subject | опитування | en_US |
dc.subject | критерії оцінювання | en_US |
dc.subject | experimental teaching | en_US |
dc.subject | re-experimental and post-experimental stagesof testing | en_US |
dc.subject | survey | en_US |
dc.subject | ssessment criteria | en_US |
dc.title | Критерії оцінювання рівня сформованості фонетичної компетенції перед, після і під час проведення комунікативного вступного корективного курсу (ВКК) | en_US |
dc.type | Article | en_US |