Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гутник, Валентина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-24T08:06:08Z | |
dc.date.available | 2021-05-24T08:06:08Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.citation | Гутник В. М. Характеристика та аналіз фонетичних курсів / В. М. Гутник // Гуманізація навчально-виховного процессу. - 2009/5. – Т. 1 № ХLVI. – С. 41-52. | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1799 | |
dc.description.abstract | Стаття містить порівняльний аналіз 19 вступних корективних курсів за визначеними автором критеріями. Аналіз має на меті запозичення позитивного досвіду в організації та проведенні фонетичних курсів. Виявлені недоліки наявних фонетичних курсів будуть враховані при створенні моделі комунікативного вступного корективного курсу. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Гуманізація навчально-виховного процессу | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Т. 1; № ХLVI. | |
dc.subject | вступний корективний курс | en_US |
dc.subject | комунікативний | en_US |
dc.subject | формування навчальної автономії | en_US |
dc.subject | професійна спрямованість | en_US |
dc.subject | phonetic competence | en_US |
dc.subject | introductory remedial course | en_US |
dc.subject | communicative | en_US |
dc.subject | forming of educational autonomy | en_US |
dc.subject | vocational orientation | en_US |
dc.subject | фонетична компетенція | en_US |
dc.title | Характеристика та аналіз фонетичних курсів | en_US |
dc.type | Article | en_US |