dc.contributor.author |
Гутник, Валентина Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-24T08:06:08Z |
|
dc.date.available |
2021-05-24T08:06:08Z |
|
dc.date.issued |
2009 |
|
dc.identifier.citation |
Гутник В. М. Характеристика та аналіз фонетичних курсів / В. М. Гутник // Гуманізація навчально-виховного процессу. - 2009/5. – Т. 1 № ХLVI. – С. 41-52. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/1799 |
|
dc.description.abstract |
Стаття містить порівняльний аналіз 19 вступних корективних курсів за
визначеними автором критеріями. Аналіз має на меті запозичення позитивного досвіду в організації та проведенні фонетичних курсів. Виявлені недоліки наявних фонетичних курсів будуть враховані при створенні моделі комунікативного вступного корективного курсу. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Гуманізація навчально-виховного процессу |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;Т. 1; № ХLVI. |
|
dc.subject |
вступний корективний курс |
en_US |
dc.subject |
комунікативний |
en_US |
dc.subject |
формування навчальної автономії |
en_US |
dc.subject |
професійна спрямованість |
en_US |
dc.subject |
phonetic competence |
en_US |
dc.subject |
introductory remedial course |
en_US |
dc.subject |
communicative |
en_US |
dc.subject |
forming of educational autonomy |
en_US |
dc.subject |
vocational orientation |
en_US |
dc.subject |
фонетична компетенція |
en_US |
dc.title |
Характеристика та аналіз фонетичних курсів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |