Abstract:
Метою роботи є розгляд теоретичних основ сутності стратегій управління організацією та виявлення на практиці основних напрямків оптимізації вибору стратегій управління ПАТ «Adelina Call Center». В ході роботи були вирішені наступні завдання: 1. Проаналізувати сутність та види стратегічного управління
організацією 2. Дослідити механізм розробки стратегій та стратегічних цілей
організації 3. Вивчити методику оцінки ефективності стратегічного управління
організацією 4. Проаналізувати загальну характеристику організаційно-економічної
діяльності ПАТ «Adelina Call Center» 5. Проаналізувати стратегічні моделі управління в ПАТ «Adelina Call Center» внутрішнього середовища організації 6.. Оцінити ефективність системи стратегічного управління ПАТ «Adelina Call Center»
7. Запропонувати заходи що до вдосконалення механізму вибору стратегій управління в організації 8. Надати економічне обгрунтування запропонованих заходів.