Un répertoire de slogans publicitaires pris des domaines commerciaux et tirés des journaux et des magazines français constituent l’objet de cette étude. Les propriétés lexicales, grammaticales et stylistiques surgissant ...
El objetivo de este estudio es analizar los medios del lenguaje para crear expresividad en la publicidad moderna de revistas. Para lograr este objetivo, se establecieron las siguientes tareas : 1) formar un aparato conceptual ...
Створення Інтернету у минулому столітті призвело до появи у ХХІ ст. світового інформаційного середовища та виникнення нової форми міжособистісного спілкування – інтернет-комунікації. Інтернет-дискурс виступає своєрідним ...
Актуальність обраної теми полягає у тому, що лексичний запас окремо взятої мови є майже необ’ємним, адже слова виникали та зникали тисячами років, життя окремо взятого народу також не стояло на місці та породжувало різного ...
Le but de l’étude est d’identifier les transformations dans la traduction de la poésie parnassienne. La réalisation du but fixé implique la résolution des tâches suivantes: 1. définir et systématiser les transformations ...
Le but de cette recherche est d’explorer les moyens grammaticaux, lexicaux et stylistiques qui expriment la singularité de la personnalité linguistique de l’écrivain dans ses nouvelles et sa pièce de théâtre. Pour atteindre ...
El objeto de la investigación son los neologismos en los textos mediáticos del discurso político. De material principal nos sirven los periódicos más importantes y difundidos en España El País, El Mundo, periódicos de ...
Сучасне суспільство не стоїть на місці, постійно адаптуючись до швидких змін у соціальній, культурній, політичній і науковій сферах, інноваційних технологій і новітніх тенденцій у розвитку людства. Мова, яка є складним ...
Реалії відіграють важливу роль в міжкультурній комунікації та є частиною фонових знань та актуальною темою в умовах дослідження взаємодії мови та культури, що й зумовлює актуальність теми дослідження.
Мета дослідження: ...
У пοданій роботі рοзглядається питання виникнення фразеοлогії як галузі лінгвістики та опис її осοбливостей з наукової тοчки зору; подаються теорії визначення терміну фразеологія та фразеологічна одиниця, а також описуються ...
Актуальність роботи визначається його спрямованістю на дослідження використання евфемізмів у французькому політичному дискурсі у лінгвопрагматичному аспекті та їхне відтворення в українських перекладах, адже це питання не ...
Актуальність теми дипломної роботи пов'язана з вживанням і функціонуванням у мові таких маркованих одиниць як евфемізми. Так як мова постійно змінюється, потрібно постійно продовжувати її дослідження, а використання даних ...
Актуальність теми пов’язана з тим, що переклад фразеологічних одиниць є важким завданням. У силу свого семантичного багатства, образності, лаконічності і яскравості фразеологія відіграє в мові важливу роль. Під час перекладу ...
Актуальність теми дослідження визначається його спрямуванням на лінгвопрагматичний та стилістичний аспекти дослідження іспанської та української фразеології у перекладознавчому ракурсі. Іспанська фразеологія становить ...
Актуальність даної роботи пов’язана з розширенням міжнародних зв’язків з іншими державами, важливого значення набуває наявність у країні кваліфікованих перекладачів у сфері реклами. Сьогодні, важливим є вивчення методів ...
Актуальність дослідження обумовлена потребою ретельного вивчення специфіки відображення життя суспільства вітчизняними та закордонними ЗМІ в умовах інформаційної війни.
Мета магістерської роботи: дослідити особливості ...
Les linguistes Charles Bally et Michel Breal ont souligné que l'expression des émotions était la fonction principale d'une langue [9, p. 60]. Dans la linguistique moderne, le problème de l'émotivité du mot, de l'interprétation ...
Магістерська робота присвячена дослідженню евфемізмів у французькому медіа дискурсі.
Будучи головним джерел інформації і інструментом впливу на поведінку людей ЗМІ відіграють велику роль в сучасному суспільстві. Тексти ...
У поданій роботі розглядається питання метафори як одного з основних стилістичних засобів в рекламному дискурсі та описується її особливості; подаються теорії визначення терміну метафора, а також подані основні проблеми у ...