Abstract:
У даній роботі ми аналізували видання TheEconomist, TheGuardian, TheDailyMail, PrincetonInfo та деякі інші популярні англомовні ЗМІ.
Актуальність даної роботи у аналізі та інтерпретації результатів щодо лінгвокультурного феномену політичної коректності англомовних видань.
Об’єктом дослідження є феномен політичної коректності в англомовних мас-медіа.
Предметом дослідження є проблематика вжитку політично коректної лексики англомовними журналістами.
Мета дослідження:
- виявити закономірності вживання політкоректної лексики;
- обгрунтувати доцільність використання політично коректної лексики в медійних текстах;
- розкрити особливості поняття політичної коректності в англомовних ЗМІ;
- розширити уявлення про лексичні групи політкоретних термінів, що використовуються в журналістиці;
- вивчити політично коректну лексику за категоріями.
Завдання дослідження:
- розкрити поняття лінгвокультурного феномену політичної коректності у науковій літературі;
- розібрати вживання в сучасному медійному тексті таких явищ, як евфемізми, пейоративи, сленг;
- проаналізувати вжиток політкоректної лексики у текстах ЗМІ;
- систематизувати політкоректну лексику;
- визначити, на скільки вживана у англомовних ЗМІ політично коректна лексика.