Abstract:
Магістерську роботу присвячено ґрунтовному вивченню структурно-
семантичних характеристик неологізмів у сучасних англомовних ЗМІ та
таблоїдах. Тема неології є однією з найбільш досліджуваних у сучасній
лінгвістиці, адже англійська мова зараз переживає неологічний бум. За
статистикою, щороку створюється від 800 до 1000 нових слів. Метою даного дослідження є аналіз структурно-семантичних
особливостей неологізмів у сучасних англомовних таблоїдах, досліджуючи їх на
матеріалі ЗМІ.
Досягнення поставленої мети передбачає розв’язання наступних завдань: • Вивчити поняття неологізму та його сутності;
• Розглянути класифікацію неологізмів за способами творення;
• Опрацювати теоретичний матеріал щодо підходів до класифікації
неологізмів;
• Пояснити тенденцію використання неологізмів;
• Вивчити семантичні та структурні особливості неологізмів;
• Проаналізувати лексичні особливості перекладу неологізмів на
матеріалі англомовних таблоїдів;
• Проаналізувати перекладацькі прийоми лексичних неологізмів в
залежності від способу їх творення.