Короткий опис(реферат):
Метою є аналіз та оцінка ефективності рекламної діяльності організації з метою розробки рекомендацій щодо її оптимізації.
Завданнями є:
- розглянути теоретико-методичні основи рекламної діяльності організації, сутність та функції реклами її головні види, методи вимірювання результатів рекламних кампаній;
- проаналізувати рекламну стратегію організації ТОВ «Стаді Екедемі»;
- оцінити ефективність рекламних кампаній ТОВ «Стаді Екедемі»;
- запропонувати пропозиції щодо підвищення ефективності рекламної діяльності ТОВ «Стаді Екедемі». Практична значущість: Дана робота містить результати самостійно проведених досліджень, які можуть бути впроваджені в діяльність організації ТОВ «Стаді Екедемі», що може сприяти ефективності її рекламної діяльності.