Короткий опис(реферат):
Мета дослідження: визначення особливостей використання
психосемантичних засобів у рекламі психологічних послуг та здійснення
оцінки впливу на сприйняття аудиторії.
Предмет дослідження: психосемантичні засоби, які використовуються в
сучасній рекламі психологічних послуг.
Об’єкт дослідження: рекламні звернення психологічних послуг.
Методи дослідження: методи теоретичного дослідження (абстракція та
конкретизація, індукція та дедукція, аналіз та синтез, порівняння, класифікація,
узагальнення); організаційні методи – методи збору та систематизації
інформації про предмет дослідження; емпіричні методи – експериментальні,
психодіагностичні методи. У теоретичній частині було досліджено психосемантику як галузь
наукових досліджень у контексті рекламних послуг, проаналізовано які
психосемантичні засоби використовуються фахівцями задля залучення уваги
потенційних споживачів.
В емпіричній частині було проведено дослідження 12 рекламних звернень
психологічних послуг. У висновку ми отримали наступні результати:
використання психосемантичних засобів у рекламі психологічних послуг має
вагоме значення для створення початкового рівня довіри й проходження шляху
від ліда до клієнта. Психосемантичні засоби можуть викликати різні реакції,
проте при правильному їх використанні, ефективність рекламі буде значно
вищою.