Abstract:
У статті розкриваються питання використання інноваційних освітніх технологій у процесі вивченні професійно-предметних дисциплін з підготовки майбутніх учителів технологій. Інформаційними засобами, які удосконалюють графічні уміння студентів, є системи автоматичного проектування (САПР) і прикладні комп’ютерні програми. У процесі проведення педагогічного експерименту найбільш доцільними для використання у навчальному процесі з Теорії механізмів і машин є САПР, прикладні комп’ютерні програми "АКиР"(Аналіз кінематики та працездатності) і Mech.exe. Автори пропонують основні шляхи застосування САПР і прикладного програмного забезпечення: унаочнення навчальної інформації, підвищення точності розрахунків механізмів і машин, здійснення поточного контролю за навчальними досягненнями студентів, самостійне опрацювання навчального матеріалу