Тучкова, Олена Олександрівна(Видав. центр КНЛУ, 2017)
У статті застосовано комплексний семантичний, стилістико-прагматичний підхід до вивчення функціонального потенціалу параграфемних засобів у конструюванні гендерної ідентичності образу автора. Основну увагу зосереджено на ...
Кагановська, Олена Марківна(Видав. центр КНЛУ, 2018)
У статті запропоновано новий, комплексний семантико-когнітивний підхід до розгляду текстових концептів французької художньої прози на семантичному,
метасеміотичному та метаметасеміотичному рівнях. Дослідження зосереджено ...
У статті розглянуто основні особливості конструювання модерністської оповідної
реальності у французькому прозовому тексті періоду Нового роману. З метою виявлення текстотвірного потенціалу лабіринту як знаково-мовної ...
Кагановська, Олена Марківна(Видав. центр КНЛУ, 2018)
У статті обґрунтовано ефективність застосування комплексного семантико когнітивного підходу до вивчення текстових концептів французької художньої прози на семантичному, метасеміотичному та метаметасеміотичному рівнях. ...
Кагановська, Олена Марківна(Видав. центр КНЛУ, 2019)
У статті обґрунтовано переваги нового комплексного семантико-когнітивного підходу до вивчення текстових концептів французької художньої прози, що передбачає аналіз їх на семантичному, метасеміотичному та метаметасеміотичному ...
The paper focuses on the problem of age-related conversations which are analyzed from the point of viewof their speech acts characteristics. Such types of speech acts as expressives, direct and indirect representatives,directives ...
Миронова, Наталя Володимирівна(Видав. центр КНЛУ, 2021)
Навчально-методичні матеріали з вибіркової навчальної дисципліни «Теоретичні аспекти французької мови» призначено для студентів другого (магістерського) рівня факультету перекладознавства Київського національного лінгвістичного ...
Миронова, Наталя Володимирівна(Видав. центр КНЛУ, 2020)
Навчально-методичні матеріали з домашнього читання призначено для
студентів І – ІІ курсів закладів вищої освіти спеціальності 035 Філологія. Вони
містить уривки з роману В. Гюго «Знедолені» та систему вправ, які мають ...
Навчально-методичні матеріали призначено для студентів ІІ курсу,
які вивчають французьку як першу або другу іноземну мову.
Навчально-методичні матеріали сприятимуть опануванню студентами
основних понять про норму й ...
Дяченко, Наталія Леонідівна; Єсипович, Катерина Петрівна; Рубан, Віра Олександрівна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Навчальні матеріали, що входять до навчально-методичного комплексу
"Syntaxe de la phrase française", є актуальною базою для вивчення практичної
граматики французької мови на ІІІ курсі для здобувачів вищої освіти.
Мета ...
У статті розглянуто історичний розвиток і сучасне функціонування військового гоноративу
французької мови і військових гонорифіків як складників цієї системи, розкрито особливості їхнього
формування та еволюції в контексті ...
У статті розглянуто французькі дитячі лічилки – вірші малої форми із чіткою ритмічною
структурою, що використовуються для справедливого розподілу ролей у грі. З погляду когнітивної
лінгвістики, ментальний простір французьких ...
У роботі досліджено каламбуротерапію як лінгводидактичний інструмент у навчанні
студентів-лінгвістів. Мета дослідження полягає в розкритті багатофункціонального характеру
каламбуротерапії в лінгвістичній освіті і під час ...
У статті розроблено й апробовано комплексну різнорівневу методику зіставного дослідження
звукосимволічних синестезійних метафор в українських і грецьких віршованих текстах кінця
ХІХ – початку ХХ століття. Докладно ...
Швидкий розвиток технологій спричиняється до появи численних неологізмів. Такі лексичні
одиниці поширюються та стають загальновживаними в багатьох мовах. Це особливо помітно
в комп’ютерній терміносистемі. У наш час ...
Стаття присвячена гендерному гумору в іспанській і португальській мовах. Метою дослідження
є аналіз лексико-семантичних і стилістичних засобів вираження гендерних стереотипів в анекдотах
іспанською та португальською ...
Комірна, Євгенія Віталіївна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Мета посібника – допомогти студентам опанувати фонетичний матеріал
ІІ курсу філологічних факультетів університетів, а також розширити коло знань в області практичної фонетики усім тим, хто вивчає французьку мову.
Олефір, Ганна Іванівна; Філоненко, Наталія Георгіївна(Видав. центр КНЛУ, 2024)
Підручник орієнтований на майбутніх філологів, перекладачів, фахівців з міжкультурної комунікації, вчителів і викладачів французької мови. Завдяки різноманітним завданням, спрямованим на вивчення звичаїв, традицій, символів ...
Олефір, Ганна Іванівна; Філоненко, Наталія Георгіївна(Вид. центр КНЛУ, 2024)
Підручник орієнтований на майбутніх філологів, перекладачів, фахівців з міжкультурної комунікації, вчителів і викладачів французької мови. Завдяки різноманітним завданням, спрямованим на вивчення звичаїв, традицій, символів ...
Статтю присвячено виявленню чинників застосування сучасних інтерактивних технологій у формуванні соціокультурної компетентності студентів вищих навчальних закладів на заняттях з італійської мови. В статті аналізуються ...