014. ОСВІТА: Recent submissions

  • Пагула, Тетяна Романівна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2023)
    Мета курсової роботи - опрацювати та систематизувати літературознавчий критичний матеріал, який стосується роману Василя Шкляра “Маруся” та особливостей індивідуального стилю письменника; проаналізувати жанрово- композиційні ...
  • Бобрик, Юлія Олексіївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2023)
    Мета курсової роботи – дослідити явище урбаністичного екфразису в романі сучасної української письменниці Люко Дашвар «РАЙ.центр». У роботі застосовано комплексний підхід до аналізу тексту. Крім того використано: ...
  • Михалик, Іванна Миколаївна (Київ. нац. лінгв. ун-т., 2023)
    Мета дослідження - опрацювати основні літературознавчі праці, присвячені вивченню міських текстів; дослідити місто як текст у літературі на прикладі Львова у романі Юрія Винничука «Танго смерті» та визначити його особливості. ...
  • Іщенко, Ірина Сергіївна (2023)
    Пріоритетним завданням сучасної системи освіти є спрямування учнів на вироблення позитивної мотивації та підвищення інтересу до навчання. Теорія мотивації випливає з необхідності будувати педагогічний процес таким чином, ...
  • Савчак, І. І. (2023)
    У вступі описана актуальність обраної теми, визначено об’єкт, предмет, завдання дослідження. У першому розділі описано особливості розвитку самооцінки та самосвідомості у дошкільному віці. У ранньому віці можна було ...
  • Скляр, Катерина Романівна (2023)
    Мотивація є ключовим фактором у процесі навчання та впливає на результативність навчання. Учні, які мають високий рівень мотивації, зазвичай досягають кращих результатів у навчанні, проявляють більшу зацікавленість до ...
  • Степанюк, Анастасія Василівна (2023)
    Мета роботи: з’ясувати особливостіта шляхи психопрофілактики емоційного вигорання сучасного педагога. У першому розділі роботи було проведено дослідження основних понять: професійне вигорання. Діяльність сучасних педагогів, ...
  • Тимощук, Вікторія Олегівна (2023)
    Вплив зовнішніх чинників тривожності на особистість старшого школяра є актуальною проблемою, оскільки на сьогодні діти стикаються з різними стресогенними ситуаціями, які можуть вплинути на їхній психічний стан і розвиток. ...
  • Ткачук, Юлія Миколаївна (2023)
    Мета курсової роботи полягає в експериментальній діагностиці впливу неформальних підліткових груп на особистісний розвиток підлітка. Ми здійснили аналіз методичної літератури та сучасних інформаційних ресурсів з питань ...
  • Харченко, Катерина Володимирівна (2023)
    Самооцінка і почуття дорослості є центральними подіями в підлітковому віці. У підлітковому віці підлітки відкривають себе. Вони починають захоплено аналізувати свій унікальний і мінливий внутрішній світ, власний досвід, ...
  • Ходаковська, Анна Едуардівна (2023)
    У курсовій роботі показана необхідність цілеспрямованого педагогічного впливу на поведінку та діяльність вихованців через об'єднання зусиль дитячого колективу, сім'ї та повноцінного використання потенціалу соціуму як ...
  • Цап, Валерія Іванівна (2023)
    В поданій роботі досліджено поняття “агресія”, її загальне поняття та прояви. Проаналізовано її наявність у підлітків та психологічні особливості агресії. Розкрито її форми, причини виникнення, способи коригування та ...
  • Чумак, Надія Миколаївна (2023)
    Мета роботи: вивчити особливості впливу розлучення на формування особистості дитини. У першому розділі роботи було проведено дослідження основних понять: розірвання шлюбу, розлучення. Проаналізовані зв’язки між факторами ...
  • Юрченко, Олександра Андріївна (2023)
    Курсова робота присвячена вивченню теоретичних засад педагогічної взаємодії в дистанційній освіті, було проведено аналіз наукового доробку вітчизняних та зарубіжних учених, встановлено передумови виникнення дистанційної ...
  • Ямкова, Діана Сергіївна (2023)
    Дана курсова робота виокремлює основні причини розладів, їх перебіг, тобто основні симптоми та етапи, а також ефективні способи психопрофілактики негативних емоційних станів. Крім того, у роботі представлений аналіз існуючого ...
  • Яницька, Дарина Леонідівна (2023)
    Мотивація допомагає старшокласникам змінювати ставлення до навчання, розвивати самодисципліну та формувати цілі. Потрібно лише звертати увагу на індивідуальні особливості старшокласників, щоб допомогти правильно сформувати ...
  • Пушкаренко, Марина Русланівна (2023)
    Готовність до шкільного навчання визначається сукупністю фізіологічних та психологічних особливостей дитини молодшого дошкільного віку. Завдяки сукупності цих особливостей є можливість здійснення успішного переходу до ...
  • Різник, Катерина Вячеславівна (2023)
    Дана курсова робота присвячена вивченню особливостей спілкування дошкільників з однолітками. У роботі розглянуто різні аспекти даної проблеми, зокрема: особливості соціальної взаємодії дітей дошкільного віку, фактори, що ...
  • Прокопчук, Анна-Олександра Олегівна (2023)
    Емоційний інтелект підлітків впливає на благополуччя, сприяючи адаптивним методам подолання соціальних проблем, соціального стресу та міжособистісних конфліктів; сприяння розвитку підтримуючих соціальних мереж; зменшення ...
  • Прокопенко, Анастасія Олександрівна (2023)
    У роботі дається аналіз понять «конфлікт», «конфліктна поведінка»; зазначені причини конфліктної поведінки у підлітків. Обґрунтовано специфіку підліткового віку, що супроводжується самоствердженням, сепарацією, бунтом, ...