Abstract:
У статті обґрунтовано доцільність використання потенціалу лінгводидактичного
тестування на практичних заняттях з іноземних мов у мовних закладах вищої освіти для
формування професійної компетентності майбутніх учителів. Автори закцентували необхідність
опанування студентами, поряд із широким репертуаром сучасних технологій навчання, технології
лінгводидактичного тестування з метою контролю рівня сформованості іншомовної комунікативної
компетентності. Послуговуючись власним практичним досвідом розробки лінгводидактичних
тестів та результатами проведеного тестування студентів ІІІ, IV курсів ПВНЗ “Український
гуманітарний інститут”, автори запропонували практичні рекомендації щодо впровадження
технології сучасного лінгводидактичного тестування задля подальшого використання студентами
цієї технології в професійній діяльності.