Repository of
Kyiv National Linguistic University

Проблеми використання елементів дистанційного навчання в умовах воєнного стану

Show simple item record

dc.contributor.author Мельник, Алла Іванівна
dc.date.accessioned 2024-10-28T13:58:46Z
dc.date.available 2024-10-28T13:58:46Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мельник А. І. Проблеми використання елементів дистанційного навчання в умовах воєнного стану / А. І. Мельник // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2022. - Вип. 37. - С. 64 - 75 en_US
dc.identifier.uri http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7284
dc.description.abstract Увиразнено сутність понять “змішане навчання” та “дистанційне навчання” й акцентовано на важливості їх осмислення в сучасних умовах, зокрема в умовах воєнного стану. Стверджено, що всі складові змішаного навчання (традиційне навчання; дистанційне навчання; самостійне навчання) перебувають у відношеннях матричної залежності, а це означає, що будь-який окремий складник пов’язаний з рештою складників. До прикладу, якщо при значній частці використання дистанційного навчання втрачається середовище реального особистісного спілкування, оскільки воно здійснюється або в електронному інформаційно-освітньому середовищі засобами обміну повідомлень, або через систему веб-конференцій, вебінарів, відеозв’язку, то змішане навчання виправляє цей недолік, оскільки передбачає безпосередній контакт зі студентом і групою студентів. Обґрунтовано, що, якщо змішане навчання як нова технологія не може з’явитися саме по собі і не може існувати в чистому вигляді, а має бути гнучкою системою дистанційного навчання, то на часі вивчення стану та проблем використання елементів останнього в умовах воєнного стану. Досліджено особливості й технологічні переваги дистанційного навчання, відображено його слабкі сторони, які можна нівелювати за рахунок активного використання моделей змішаного навчання. Виснувано, що дистанційне навчання має багато проблем, що стосуються відносин у площині “викладач-студент”, та його якість погіршилась після початку повномасштабного вторгнення росії, яке унеможливило не тільки аудиторне навчання, а й обмежило можливості проведення дистанційних занять у синхронному режимі. Проведене опитування студентів показало, що найкращі способи розв’язання проблем дистанційного навчання в сучасних умовах є одержання навчальної інформації в змішаному (синхронно-асинхронному) режимі, обов’язкове проведення фільмування занять і надання спільного доступу до них або до конспектів, проведення контролю знань в асинхронному режимі, зменшення обсягу самостійної роботи студентів і налагодження комунікації між викладачем та студентами задля швидкого інформування про відміну, перенесення чи відпрацювання заняття. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Вісник КНЛУ en_US
dc.relation.ispartofseries Серія Педагогіка та психологія;Вип. 37
dc.subject змішане навчання en_US
dc.subject дистанційне навчання en_US
dc.subject воєнний стан en_US
dc.subject здобувач вищої освіти en_US
dc.subject змішаний (синхронно-асинхронний) режим en_US
dc.subject blended learning en_US
dc.subject distance learning en_US
dc.subject martial law en_US
dc.subject higher education applicant en_US
dc.subject a mixed (synchronousasynchronous) mode en_US
dc.title Проблеми використання елементів дистанційного навчання в умовах воєнного стану en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account