Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мельник, Алла Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-28T13:58:46Z | |
dc.date.available | 2024-10-28T13:58:46Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мельник А. І. Проблеми використання елементів дистанційного навчання в умовах воєнного стану / А. І. Мельник // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2022. - Вип. 37. - С. 64 - 75 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7284 | |
dc.description.abstract | Увиразнено сутність понять “змішане навчання” та “дистанційне навчання” й акцентовано на важливості їх осмислення в сучасних умовах, зокрема в умовах воєнного стану. Стверджено, що всі складові змішаного навчання (традиційне навчання; дистанційне навчання; самостійне навчання) перебувають у відношеннях матричної залежності, а це означає, що будь-який окремий складник пов’язаний з рештою складників. До прикладу, якщо при значній частці використання дистанційного навчання втрачається середовище реального особистісного спілкування, оскільки воно здійснюється або в електронному інформаційно-освітньому середовищі засобами обміну повідомлень, або через систему веб-конференцій, вебінарів, відеозв’язку, то змішане навчання виправляє цей недолік, оскільки передбачає безпосередній контакт зі студентом і групою студентів. Обґрунтовано, що, якщо змішане навчання як нова технологія не може з’явитися саме по собі і не може існувати в чистому вигляді, а має бути гнучкою системою дистанційного навчання, то на часі вивчення стану та проблем використання елементів останнього в умовах воєнного стану. Досліджено особливості й технологічні переваги дистанційного навчання, відображено його слабкі сторони, які можна нівелювати за рахунок активного використання моделей змішаного навчання. Виснувано, що дистанційне навчання має багато проблем, що стосуються відносин у площині “викладач-студент”, та його якість погіршилась після початку повномасштабного вторгнення росії, яке унеможливило не тільки аудиторне навчання, а й обмежило можливості проведення дистанційних занять у синхронному режимі. Проведене опитування студентів показало, що найкращі способи розв’язання проблем дистанційного навчання в сучасних умовах є одержання навчальної інформації в змішаному (синхронно-асинхронному) режимі, обов’язкове проведення фільмування занять і надання спільного доступу до них або до конспектів, проведення контролю знань в асинхронному режимі, зменшення обсягу самостійної роботи студентів і налагодження комунікації між викладачем та студентами задля швидкого інформування про відміну, перенесення чи відпрацювання заняття. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія Педагогіка та психологія;Вип. 37 | |
dc.subject | змішане навчання | en_US |
dc.subject | дистанційне навчання | en_US |
dc.subject | воєнний стан | en_US |
dc.subject | здобувач вищої освіти | en_US |
dc.subject | змішаний (синхронно-асинхронний) режим | en_US |
dc.subject | blended learning | en_US |
dc.subject | distance learning | en_US |
dc.subject | martial law | en_US |
dc.subject | higher education applicant | en_US |
dc.subject | a mixed (synchronousasynchronous) mode | en_US |
dc.title | Проблеми використання елементів дистанційного навчання в умовах воєнного стану | en_US |
dc.type | Article | en_US |