Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фабрична, Яна Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-10-28T14:00:02Z | |
dc.date.available | 2024-10-28T14:00:02Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Фабрична Я. Г. Теоретичні підходи до контролю та оцінювання якості письмового перекладу в контексті навчання / Я. Г. Фабрична // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2022. - Вип. 36. - С. 69 - 78 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7286 | |
dc.description.abstract | Досліджуючи теоретичні погляди на наукову проблему контролю та оцінювання якості письмового перекладу, проаналізовано загальні закономірності щодо визначення параметрів якісного перекладу, з’ясовано шляхи створення ефективної моделі оцінювання якості письмового перекладу в галузі освіти. Висвітлено загальні характеристики, схожі та відмінні риси, переваги та недоліки теоретичних підходів до контролю та оцінювання якості перекладу в межах загально прийнятих класифікацій, розглянуто шляхи їх реалізації в чинних моделях оцінювання якості перекладу, визначено ефективність запропонованих дослідниками методів, засобів, критеріїв і процедур оцінювання, їхню відповідність вимогам валідності, надійності й об’єктивності. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вісник КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія Педагогіка та психологія;Вип. 36 | |
dc.subject | письмовий переклад | en_US |
dc.subject | якість перекладу | en_US |
dc.subject | контроль якості перекладу | en_US |
dc.subject | оцінювання якості перекладу | en_US |
dc.subject | translation | en_US |
dc.subject | translation quality | en_US |
dc.subject | translation quality assessment | en_US |
dc.subject | translation quality evaluation | en_US |
dc.title | Теоретичні підходи до контролю та оцінювання якості письмового перекладу в контексті навчання | en_US |
dc.type | Article | en_US |