dc.contributor.author |
Фабрична, Яна Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-10-28T14:00:02Z |
|
dc.date.available |
2024-10-28T14:00:02Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Фабрична Я. Г. Теоретичні підходи до контролю та оцінювання якості письмового перекладу в контексті навчання / Я. Г. Фабрична // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2022. - Вип. 36. - С. 69 - 78 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7286 |
|
dc.description.abstract |
Досліджуючи теоретичні погляди на наукову проблему контролю та оцінювання якості
письмового перекладу, проаналізовано загальні закономірності щодо визначення параметрів якісного
перекладу, з’ясовано шляхи створення ефективної моделі оцінювання якості письмового перекладу
в галузі освіти. Висвітлено загальні характеристики, схожі та відмінні риси, переваги та недоліки
теоретичних підходів до контролю та оцінювання якості перекладу в межах загально прийнятих
класифікацій, розглянуто шляхи їх реалізації в чинних моделях оцінювання якості перекладу, визначено
ефективність запропонованих дослідниками методів, засобів, критеріїв і процедур оцінювання, їхню
відповідність вимогам валідності, надійності й об’єктивності. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вісник КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Серія Педагогіка та психологія;Вип. 36 |
|
dc.subject |
письмовий переклад |
en_US |
dc.subject |
якість перекладу |
en_US |
dc.subject |
контроль якості перекладу |
en_US |
dc.subject |
оцінювання якості перекладу |
en_US |
dc.subject |
translation |
en_US |
dc.subject |
translation quality |
en_US |
dc.subject |
translation quality assessment |
en_US |
dc.subject |
translation quality evaluation |
en_US |
dc.title |
Теоретичні підходи до контролю та оцінювання якості письмового перекладу в контексті навчання |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |