Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Фабрична, Яна Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2024-12-19T10:09:15Z | |
dc.date.available | 2024-12-19T10:09:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Фабрична Я. Г. Проблема контролю у навчанні перекладу: аналітичний огляд підходів до професійної підготовки перекладачів / Я. Г. Фабрична // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 33. - С. 93 - 100 | en_US |
dc.identifier.uri | http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7531 | |
dc.description.abstract | Досліджуючи історію професійної підготовки перекладачів у закладах вищої освіти, авторка статті аналізує наявні підходи до навчання перекладу з метою виокремлення кола питань, релевантних аспекту реалізації контролю як складової системи відповідного навчання, з метою визначення теоретичних і практичних проблем, що потребують наукового вирішення з урахуванням специфіки теоретичного обґрунтування і розроблення методичної системи контролю у навчанні майбутніх філологів письмового перекладу в галузі освіти. Стаття висвітлює основні стратегії та методи навчання перекладу та пропонує аналітичний огляд цілей, видів і форм контролю в межах директивного, комунікативно-функціонального, професійно орієнтованого, когнітивного та психолінгвістичного, колоборативного та компетентнісного підходів до підготовки перекладачів. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Вид. центр КНЛУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Серія Педагогіка та психологія;Вип. 33 | |
dc.subject | професійна підготовка перекладачів | en_US |
dc.subject | підходи до навчання перекладу | en_US |
dc.subject | реалізація контролю у навчанні перекладу | en_US |
dc.title | Проблема контролю у навчанні перекладу: аналітичний огляд підходів до професійної підготовки перекладачів | en_US |
dc.type | Article | en_US |