dc.contributor.author |
Фабрична, Яна Геннадіївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-12-19T10:09:15Z |
|
dc.date.available |
2024-12-19T10:09:15Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Фабрична Я. Г. Проблема контролю у навчанні перекладу: аналітичний огляд підходів до професійної підготовки перекладачів / Я. Г. Фабрична // Вісник КНЛУ. Сер. Педагогіка та психологія. - 2020. - Вип. 33. - С. 93 - 100 |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://rep.knlu.edu.ua/xmlui/handle/787878787/7531 |
|
dc.description.abstract |
Досліджуючи історію професійної підготовки перекладачів у закладах вищої освіти, авторка
статті аналізує наявні підходи до навчання перекладу з метою виокремлення кола питань, релевантних
аспекту реалізації контролю як складової системи відповідного навчання, з метою визначення теоретичних
і практичних проблем, що потребують наукового вирішення з урахуванням специфіки теоретичного
обґрунтування і розроблення методичної системи контролю у навчанні майбутніх філологів письмового
перекладу в галузі освіти. Стаття висвітлює основні стратегії та методи навчання перекладу та пропонує
аналітичний огляд цілей, видів і форм контролю в межах директивного, комунікативно-функціонального,
професійно орієнтованого, когнітивного та психолінгвістичного, колоборативного та компетентнісного
підходів до підготовки перекладачів. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Вид. центр КНЛУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Серія Педагогіка та психологія;Вип. 33 |
|
dc.subject |
професійна підготовка перекладачів |
en_US |
dc.subject |
підходи до навчання перекладу |
en_US |
dc.subject |
реалізація контролю у навчанні перекладу |
en_US |
dc.title |
Проблема контролю у навчанні перекладу: аналітичний огляд підходів до професійної підготовки перекладачів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |