Метою роботи є теоретико-методичне обґрунтування поняття — етапи
життєвого циклу організації, дослідження сучасних підходів до управління
організацією на різних етапах її життєвого циклу, надання рекомендацій
керівництву ...
Мета роботи – визначити, в яких напрямках можна використати інформаційно-аналітичні рес.урси Інтернету в менеджменті організаці. Дипломна робота на тему «Використання інформаційно-аналітичних ресурсів Інтернет у менеджменті ...
Актуальність теми дослідження полягає у визначенні факторів, які впливають на продуктивність підприємства та аналізу системи методів для підвищення ефективності управління продуктивності підприємства для досягнення найвищого ...
Основною метою кваліфікаційної роботи є аналіз впливу стилів керівництва
на ефективність організації на прикладі ТОВ «КК Консалтинг». В ході дослідження була розглянута сутність стилю керівництва та його роль в управлінні ...
Головною метою дипломної роботи було дослідити теоретичні засади та використання основних фондів ТОВ «АТП ТРАНСФЛОТ» і надати практичні рекомендації щодо підвищення ефективності використання основних фондів у ТОВ «АТП ...
У кваліфікаційній роботі розкрито зміст реклами в системі ринкових відносин, визначено її функції та роль у процесі здійснення підприємницької діяльності. Розглянуто класифікацію реклами за різними ознаками та особливості ...
Конкурентоспроможність та ефективність при здійсненні господарських операцій виступає основним фактором, до якого прагне менеджмент будь-якого підприємства. Його конкурентне становище залежить від великої кількості факторів, ...
У роботі досліджено сутність та зміст онлайн-просування послуг.
Визначено етапи та особливості організації онлайн-просування послуг.
Обгрунтовано методичні підходи до визначення ефективності організації
онлайн-просування ...
В даній роботі було розглянуто тему управління розробкою та реалізацією маркетингової стратегії підприємства. Актуальність теми зумовлена необхідністю формування чіткої маркетингової стратегії, що зможе відповідати ринковим ...
Основним метою роботи було – розробити рекомендації з формування та вдосконалення конкурентної стратегії Київського суднобудівного-судноремонтного заводу. Тож, спершу, в дипломній роботі було проаналізовано поняття конкуренції ...
У дипломній роботі розкрито сутність і значення брендингу в системі ринкових відносин, актуальність створення бренду, з урахуванням психологічних та філософських особливостей. Розглянуто основні етапи розробки бренду та ...
Дипломна робота на тему «Організація і планування роботи менеджера» містить 110 сторінок, 16 таблиць, 20 рисунків, 8 додатків.
Перелік посилань нараховує 28 найменувань. Метою даної роботи є обґрунтування напрямів ...
Об'єктом дослідження є процес управління маркетинговою діяльністю
малого підприємства (на прикладі ТОВ «Майер Торг»).В процесі дослідження використано загальнонаукові та спеціальні методи дослідження процесів та явищ у ...
У роботі досліджено соціальну відповідальність як сучасну форму
розвитку політики менеджменту організації. Визначено її значення для бізнесу
та суспільства, яким шляхом організації підтримують дану політику в ...
Кваліфікаційна робота бакалавра на тему «Роль реклами в просуванні вітчизняного бренду на ринку виробів з гуми, латексу, ПВХ, ТЕП і силікону» виконана на базі практики ТОВ «Київгума».
Метою кваліфікаційної роботи бакалавра ...
Метою дипломної роботи є аналіз та оцінка системи мотивації праці
персоналу організації.
Дипломна робота викладена на 64 сторінках, містить три розділи, 11
ілюстрацій, 12 таблиць, 42 джерела в переліку посилань.
Об’єктом ...
У результаті проведеного дослідження є теоретичне узагальнення та
вирішення практичного завдання – поліпшення управління рухом і розвитком персоналу в компанії ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК». Проведення аналізу теоретичних ...
У даній роботі була досліджена сутність маркетингу на підприємстві, основні поняття та методи оцінки його ефективності, надано характеристику середовища функціонування досліджуваного підприємства та оцінку його маркетингової ...
Кваліфікаційна робота на тему «Аналіз маркетингової активності конкурентів» виконана на базі практики Київського національного лінгвістичного університету.
Метою бакалаврської кваліфікаційної роботи є розробка ...
Мета дослідження виступає у вивченні особливостей організації маркетингової діяльності у малому бізнесі та формулюванні рекомендацій для вдосконалення маркетингової діяльності ФОП «Новошицький Я. О.».
Отримані результати ...