Repository of
Kyiv National Linguistic University

Browsing КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ by Issue Date

Browsing КАФЕДРА ПЕДАГОГІКИ ТА МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ by Issue Date

Sort by: Order: Results:

  • Ніколаєва Софія Юріївна (2003)
    Загальноосвітні Рекомендації з мовної освіти є результатом більш ніж десятирічного дослідження, виконаного групою провідних фахівців у галузі прикладної лінгвістики, методики та педагогіки із 41 країни, які є членами Ради ...
  • Устименко, Ольга Михайлівна (Видавничий центр КНЛУ, 2003)
    У посібнику пропонується система вправ для навчання створення зовнішньоторговельної документації англійською мовою, яка складається з трьох підсистем з групами вправ для навчання розуміння і заповнення митної декларації, ...
  • Бігич, Оксана Борисівна (2004)
    У монографії вперше досліджується методична освіта майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи в трьох аспектах: як система, як процес та як результат. Моделюється колективний результат методичної освіти ...
  • Ніколаєва, Софія Юріївна; Гапонова, С.В.; Скляренко, Ніна Костянтинівна; Хоменко, Е.Г.; Голованчук, Людмила Павлівна; Бадаянц, Г.С.; Черниш, Валентина Василівна; Онищенко, К.І.; Борецька, Ганна Едуардівна; Бігич, Оксана Борисівна; Соловей, Мирослав Іванович (Ленвіт, 2004)
    У посібнику представлені двадцять тем курсу методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах з урахуванням сучасних досліджень і "Загально-європейських рекомендацій". Для кожної теми формулюються цілі та ...
  • Устименко, Ольга Михайлівна (Національна академія управління, 2005)
    Методичні рекомендації призначаються для студентів випускних курсів економічних та юридичних факультетів вищих навчальних закладів України, аспірантів та молодих науковців. Мета цієї праці – надати методичні поради щодо ...
  • Устименко Ольга Михайлівна (Національна академія управління, 2005)
    Практична мета навчального процесу в межах курсу „ділова англійська мова” полягає у формуванні в студентів професійнокомунікативної компетенції. Студенти мають оволодіти мовленням на рівні програмних вимог, а також бути ...
  • Черниш, Валентина Василівна (2008)
    Джерелами запропонованої інформації є сучасні посібники з англійської мови провідних вітчизняних і зарубіжних видань та електронних джерел. Навчальні матеріали посібника можуть використовуватися як на заняттях з практики ...
  • Ніколаєва, Софія Юріївна (Ленвіт, 2008)
    Посібник містить схеми і таблиці до курсу методики викладання іноземних мов, які укладено на основі новітніх досліджень у галузі мовної освіти. Побудований на нових концептуальних засадах, він цілком відповідає програмі ...
  • Черниш, Валентина Василівна (Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"], 2008)
    За результатами спостережень за діяльністю студентів під час педагогічної практики у середніх школах, на заняттях з практики англійської мови та методики викладання встановлені типові помилки та порушення правильності ...
  • Черниш, Валентина Василівна (2009)
    Мета посібника - ознайомити читачів із типовими помилками в усному і писемному мовленні користувачів англійської мови. Джерелами запропонованої інформації є сучасні посібники з англійської мови провідних вітчизняних і ...
  • Черниш, Валентина Василівна (2009)
    Мета посібника - ознайомити студентів і вчителів із типовими виразами класного вжитку. Джерелами запропонованої інформації є сучасні посібники з англійської мови провідних вітчизняних і зарубіжних видань та електронних ...
  • Бігич, Оксана Борисівна (2010)
    В авторський інтерпретації досліджується особистісно-діяльнісний розвиток молодших школярів у процесі вивчення іноземної мови: визначено об’єкти та запропоновано шляхи такого розвитку. Монографію адресовано студентам, ...
  • Черниш, Валентина Василівна (Іноземні мови, 2010)
    У статті розглядається проблема організації навчальної діяльності з іноземної мови з використанням рольової гри. Аналізується феномен рольової гри. Описуються її види, функції у навчальному процесі, характерні риси, структура ...
  • Черниш, Валентина Василівна (Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2010)
    У статті розглядається питання відбору змісту навчання майбутніх учителів англійської мови професійно орієнтованого англомовного говоріння. Автор формулює принципи відбору змісту навчання. Розкриває суть та основні положення ...
  • Черниш, Валентина Василівна (2011)
    Мета посібника - ознайомити читачів із сучасними інформаційними і телекомунікаційними технологіями. Наводиться характеристика Інтернет-технологій та описуються їх потенційні можливості для викладання і вивчення іноземних ...
  • Ніколаєва, Софія Юріївна; Соболєва, Ірина Феліксівна; Бориско, Наталя Федорівна; Скляренко, Ніна Костянтинівна; Смоліна, Світлана Володимирівна; Бігич, Оксана Борисівна; Сажко, Лілія Антонівна; Борецька, Ганна Едуардівна; Голованчук, Людмила Павлівна; Черниш, Валентина Василівна (Ленвіт, 2011)
    Навчальний посібник знайомить з основами формування мовних і мовленнєвих компетенцій на засадах культурологічного і рефлексивного підходів; показує шляхи реалізації інтегрованого навчання іноземних мов і культур.
  • Черниш, Валентина Василівна (Іноземні мови, 2011)
    У статті розглядаються засоби навчання діалогічного мовлення. Подається класифікація засобів навчання. Виділяються технічні й нетехнічні засоби, серед яких виокремлюються вербальні, невербальні/зображальні, вербально-зображальні ...
  • Черниш, Валентина Василівна (2012)
    Мета посібника - ознайомити читачів із сучасними інформаційними і телекомунікаційними технологіями. Наводиться характеристика Інтернет-технологій, описується їх потенційні можливості для викладання й вивчення іноземних ...
  • Бігич, Оксана Борисівна; Волошинова, М. М.; Мацнєва, Оксана Анатоліївна; Руснак, Діана Андріївна; Метьолкіна, Олена Миколаївна; Окопна, Яна Володимирівна; Кириченко, Т. Г.; Коробейнікова, Тетяна Ігорівна (2012)
    Пропоновані для ознайомлення авторські електронні засоби навчання іноземних мов розроблені в контексті низки сучасних тенденцій формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів мовних і немовних спеціальностей. ...
  • Черниш, Валентина Василівна (Іноземні мови, 2012)
    Стаття присвячена проблемі навчання іншомовного діалогічного мовлення в умовах компетентнісного підходу. Дається визначення суті діалогічного мовлення. Розкривається поняття компетентності в діалогічному мовленні та її ...

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account