Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена маркетинговим інструментам, за допомогою яких можна посилити конкурентні переваги підприємства. Під час написання цієї роботи було досліджено конкурентоспроможність та загальну ...
Метою роботи є обґрунтування пропозицій з поліпшення організації маркетингової діяльності в некомерційних організаціях. Побачити демонстрацію застосування маркетингової стратегії у громадській організації. Виявити можливості ...
Ришкова, Станіслава Олександрівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Метою кваліфікаційної роботи було проведення дослідження рекламної діяльності на підприємстві, шляхом розгляду та пошуку теоретичних і практичних аспектів. У подальшому, надання рекомендацій щодо покращення та удосконалення ...
Перестюк, Антон Олександрович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Кваліфікаційна робота присвячена маркетинговому дослідженню конкурентного середовища на прикладі юридичної фірми "Синегор". Мета дослідження полягала в розкритті особливостей цієї компанії, визначенні її конкурентних переваг ...
Основною метою дослідження є розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Ideal International».
У першому розділі було розглянуто визначення малого бізнесу, що таке маркетинг, та яка різниця між ...
Омелянюк, Анна Олександрівна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Мета дипломної полягає у дослідженні теоретико-методичних положень створення маркетингової стратегії для клієнтів ринку освітніх послуг. Для досягнення цієї мети було поставлено такі завдання:
1. визначити сутність та ...
Мета дослідження – виявлення ринкових позицій підприємства, дослідження тенденцій розвитку ринку та надання рекомендацій щодо покращення діяльності компанії.
Об’єкт дослідження – процес аналізу ринкових позицій підприємства ...
Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення теоретичних аспектів використання інструментів інтернет-маркетингу для просування продукції на підприємстві, аналіз маркетингової діяльності ТОВ «Видавництво Старого Лева» та ...
Метою кваліфікаційної роботи є дослідження ринку інтелектуальних продуктів, особливостей маркетингу на ринку інтелектуальних продуктів, систематизація, закріплення та поглиблення знань набутих в процесі навчання та їх ...
Метою дослідження є вивчення теоретичних аспектів забезпечення ефективності маркетингової діяльності підприємства та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ "Столична Ювелірна ...
Метою кваліфікаційної роботи є визначення теоретичних підходів до сутності розробки маркетингової стратегії та розробка практичних рекомендацій щодо оптимізації механізму розробки маркетингової стратегії в сучасному малому ...
Дідик, Влада Юріївна(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
Була досліджена тема «Розробка комплексу маркетингу для підприємств» на базі фізичної особи підприємця Грунь Богдана Миколайовича. Аналіз роботи полягає в досліджені та аналізі розробки комплексу маркетингу для підприємства, ...
Гринчук, Іван Андрійович(Київ. нац. лінгв. ун-т, 2024)
У сучасному світі, де конкуренція між компаніями надзвичайно висока, реклама стає вирішальним інструментом для підтримки та просування бренду на ринку. Особливо актуальним це питання стає в контексті українського ринку, ...
Основною метою роботи є дослідження шляхів просування бренду компанії в соціальних мережах на прикладі рекламного агентства ТОВ «ІНТАРГЕТ».
У першому розділі кваліфікаційної роботи було розглянуто теоретичні основи ...