Метою мого
дослідження було розібратися у основних труднощях вимови учнів, та знати
шляхи ліквідації типових фонетичних помилок. Завдання моєї роботи - це
дослідити основні чинники формування помилок та їх виправлення. ...
Дана курсова робота присвячена дослідженню методики формування лексичної компетенції з англійської мови в учнів початкової школи з використанням ігрових технологій. У дослідженні детально розглянуто теоретичні основи ...
У даній роботі були визначені психолого-педагогічні особливості учнів основної школи та їх вплив на вивчення англійської мови. Ми приділили особливу увагу значенню комунікативних навичок на цьому етапі навчання англійської ...
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та розробленні методики формування граматичної компетентності в учнів основної школи з використанням навчальних стратегій. У першому розділі цієї роботи розглянуто цілі ...
Мета нашого дослідження – розроблення методики використання різних видів наочності в процесі формування англомовної лексичної компетентності учнів першого класу. Завдання дослідження наступні:
1) визначити цілі і зміст ...
Мета дослідження⁚ науковий аналіз та узагальнення поняття ЛСКК; виділити проблеми та перешкоди при формуванні лінгвосоціокультурної компетентності за допомогою аудіоматеріалів та знайти шляхи вирішення цих труднощів. Для ...
Мета — вивчення процесу формування англомовної фонетичної
компетентності учнів початкової школи через оволодіння вимовою англійської
мови.
Відповідно до мети було поставлено наступні завдання:
1. Дослідити теоретичні ...
Мета нашого дослідження – розроблення методики розвитку умінь англомовного діалогічного мовлення учнів 5-го класу як ланки основної школи. Завдання дослідження наступні: 1) окреслити вимоги до рівня сформованості умінь ...
Мета курсової роботи складає дослідження методики інтегрованого формуваннявучнів 7 класуЛСКта компетентності в англомовному читанні.
Завдання дослідження такі:
1) визначити вимоги до формування ЛСКта компетентності в ...
Мета нашого дослідження – розроблення методики використання різних видів наочності в процесі формування англомовної лексичної компетентності учнів 6 класу.
Завдання дослідження наступні:
1) визначити цілі і зміст формування ...
Мета дослідження – теоретично дослідити та практично обґрунтувати зміст і форми позакласної роботи з англійської мови в 6 класі. Відповідно до мети дослідження визначено такі завдання: 1. На підставі аналізу наукової ...
Метою дослідження є вивчення можливості застосування інформаційно-комунікаційних технологій як ефективного способу вдосконалення граматичних навичок на уроках англійської мови в середній загальноосвітній школі. Поставлена ...
Мета курсової роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні, практичній ро-зробці та перевірці ефективності використання засобів ігрових технологій на уроках АМ у старших класах ЗЗСО. Для реалізації поставленої мети було ...
Метою дослідження є вивчення та аналіз процесу формування монологічного мовлення учнів основної школи з використанням ігрових технологій, які вивчають англійську мову. Для досягнення визначеної мети дослідження необхідно ...
Мета нашого дослідження – вивчення стратегій, підходів та ефективних засобів формування іншомовних лексичних навичок з урахуванням їхніх вікових, психологічних особливостей та інтересів учнів 1 класу. Задля реалізації мети ...
Мета дослідження: визначити особливості формування лінгвосоціокультурної компетентності учнів у процесі навчання англомовного читання та проаналізувати тексти автентичних підучників, які сприяють формуванню лінгвосоціокультурної ...
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, практично розробити та перевірити ефективність методики тестового контролю сформованості англомовної граматичної компетентності. У відповідноcті з метою доcлідження були поcтaвлені ...
Мета курсової роботи полягає у дослідженні методики використання мовних ігор для формування англомовної граматичної компетентності учнів 5 класу. Поставлена мета курсової роботи реалізується шляхом виконання наступних ...
Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та практично перевірити необхідність використання засобів наочності, зокрема аудитивної та аудіовізуальної наочності, для формування компетентності в діалогічному мовленні ...
Метою дослідження є визначення ефективних методик формування англомовної монологічної компетентності учнів основної школи з використанням інформаційно-комунікативних технології (далі – ІКТ.) Конкретні цілі дослідження ...