Зєня, Любов Яківна; Плотніков, Є. О.(Вісник КНЛУ, 2021)
У статті здійснено короткий аналіз актуальних наукових досліджень щодо розроблення й корекції
освітніх програм з іншомовної освіти. Подано анотований огляд відповідних публікацій у провідних
лінгвістичних наукових виданнях ...
В огляді дослідженолепбук і лепбукінг як сучаснізасіб і технологію навчання іноземної
мови. Проаналізовано досвід їх використання вчителями й викладачами іноземних мов на різних
ступенях їх навчання. Акцентовано низку ...
статті конкретизовано зміст вибіркової дисципліни “Візуальні опори для навчання іноземних
мов і культур”, яка пропонується студентам магістратури – майбутнім викладачам іноземних мов. Детально
презентовано зміст лекцій, ...
У статті подано результати теоретичного дослідження лінгвістичної складової
міжкультурної комунікативної компетентності викладачів німецької мови. Представлено фонетичні
особливості німецької мови з урахуванням її ...
В статті акцентовано науково-асистентську практику як вагомий складник практичної
професійно-методичної підготовки студентів магістратури – майбутніх викладачів французької й іспанської
мов та методики їх викладання. ...
У статті зосереджено увагу на професійно-творчих якостях викладача німецької мови
і культури. Здійснено теоретичний аналіз літератури щодо компетентнісного підходу до підготовки
майбутніх фахівців. Проілюстровано ...
Плотніков, Є. О.; Зєня, Любов Яківна(Вісник КНЛУ, 2022)
У статті здійснено короткий аналіз актуальних наукових досліджень щодо забезпечення якості
іншомовних освітніх програм і курсів. Подано анотований огляд дотичних публікацій у провідних
наукових виданнях з лінгвістики та ...
У статті розглядається формувальний контроль німецькомовної лексичної
компетентності як вагомого складника міжкультурної комунікативної компетентності.
Акцентовано взаємозв’язок об’єктів контролю із фаховими компетентностями ...
У статті представлено результати аналізу дисертаційних досліджень зі спеціальності
13.00.02 – теорія і методика навчання: германські мови, захищених у спеціалізованій ученій раді Д 26.054.01 Київського національного ...
Валігура, Ольга Романівна; Паращук, Валентина Юліївна(Видав. центр КНЛУ, ЦДУ імені Володимира Винниченка, 2024)
Навчальний посібник призначено для викладання курсу «Англійська мова за
педагогічним спрямуванням» у вищих закладах освіти й адресовано магістрантам
спеціальності 014 Середня освіта (014.021 англійська мова і зарубіжна ...
Соловей, Мирослав Іванович; Кудіна, Валерія Василівна(Вид. центр КНЛУ, 2024)
У Силабусі викладено основний зміст лекційних і семінарсько-практичних занять з дисципліни Педагогіка, яка складається з чотирьох розділів. Подано зразки модульних контрольних робіт відповідно до вимог кредитно-модульної ...
Кудіна, Валерія Василівна; Соловей, Мирослав Іванович(Вид. центр КНЛУ, 2024)
У Силабусі викладено основний зміст лекційних і семінарсько-практичних занять з дисципліни Педагогічна майстерність, яка складається з одного модуля, що містить сім основних тем. Подано зразки модульної контрольної роботи ...
Кудіна, Валерія Василівна; Соловей, Мирослав Іванович(Вид. центр КНЛУ, 2024)
У навчально-методичному посібнику викладено основний зміст лекційних і семінарсько-практичних занять з нормативної навчальної дисципліни Педагогічні студії: освітній процес, менеджмент. До кожної теми визначено обсяг ...
Міжкультурне портфоліо з практичної фонетики пропонується для майбутніх викладачів закладів вищої освіти, які мають намір покращити вимову німецької мови та оволодіти фонетичною компетентністю відповідно до рівня С1. Метою ...
Навчальний посібник з німецької мови призначається для студентів 1 курсу філологічних вищих навчальних закладів, які мають намір навчитися читати та розвивати мовленнєві навички німецькою мовою. Метою посібника є навчання ...
Навчальний посібник з німецької мови призначений для студентів-магістрантів
вищих закладів освіти, які мають намір оволодіти міжкультурною німецькомовною
комунікативною компетентністю. Метою навчально-методичного посібника ...
Навчальна педагогічна практика «Освітні студії (педагогічний аспект)» є обов’язковим компонентом освітніх програм спеціальності 014 Середня освіта, невід’ємним складником освітнього процесу і другим етапом наскрізної ...
Бігич, Оксана Борисівна; Руснак, Діана Андріївна(Вид. центр КНЛУ, 2023)
Мета монографії – ознайомити читачів з сучасними технологіями та засобами
формування іншомовної компетентності в письмі на різних ступенях навчання
іноземної мови. Адресується студентам – майбутнім учителям і викладачам ...
У статті представлено технології формування у студентів магістратури методичної компетентності викладача іноземної мови. Описано авторський досвід застосування цих технологій на семінарсько-практичних заняттях з методики ...
Соловей, Мирослав Іванович; Бондаренко, Олександр Федорович; Ніколаєва, Софія Юріївна; Борецька, Ганна Едуардівна; Кудіна, Валерія Василівна(Видавничий центр КНЛУ, 2022)
Атестаційний іспит з психології, педагогіки, методики навчання англійської / німецької / французької / іспанської мови в закладах загальної середньої освіти для здобувачів вищої освіти з освітньо-професійних програмІноземні ...