Міжкультурне портфоліо з практичної фонетики пропонується для майбутніх викладачів закладів вищої освіти, які мають намір покращити вимову німецької мови та оволодіти фонетичною компетентністю відповідно до рівня С1. Метою ...
Навчальний посібник з німецької мови призначається для студентів 1 курсу філологічних вищих навчальних закладів, які мають намір навчитися читати та розвивати мовленнєві навички німецькою мовою. Метою посібника є навчання ...
Навчальний посібник з німецької мови призначений для студентів-магістрантів
вищих закладів освіти, які мають намір оволодіти міжкультурною німецькомовною
комунікативною компетентністю. Метою навчально-методичного посібника ...
Навчальна педагогічна практика «Освітні студії (педагогічний аспект)» є обов’язковим компонентом освітніх програм спеціальності 014 Середня освіта, невід’ємним складником освітнього процесу і другим етапом наскрізної ...
Бігич, Оксана Борисівна; Руснак, Діана Андріївна(Вид. центр КНЛУ, 2023)
Мета монографії – ознайомити читачів з сучасними технологіями та засобами
формування іншомовної компетентності в письмі на різних ступенях навчання
іноземної мови. Адресується студентам – майбутнім учителям і викладачам ...
У статті представлено технології формування у студентів магістратури методичної компетентності викладача іноземної мови. Описано авторський досвід застосування цих технологій на семінарсько-практичних заняттях з методики ...
Соловей, Мирослав Іванович; Бондаренко, Олександр Федорович; Ніколаєва, Софія Юріївна; Борецька, Ганна Едуардівна; Кудіна, Валерія Василівна(Видавничий центр КНЛУ, 2022)
Атестаційний іспит з психології, педагогіки, методики навчання англійської / німецької / французької / іспанської мови в закладах загальної середньої освіти для здобувачів вищої освіти з освітньо-професійних програмІноземні ...
Бігич, Оксана Борисівна(Видавничий центр КНЛУ, 2017)
Мета монографії – ознайомити читачів з прийомами формування лінгвосоціокультурної компетентності на різних ступенях навчання іспанської мови
у загальноосвітніх і вищих навчальних закладах, а також із засобами й технологіями ...
Мета монографії – ознайомити читачів з теоретичними засадами методів навчання іноземних мов минулого. Розглянуто загальний розвиток методики навчання іноземних мов з давніх часів до кінця ХІХ сторіччя. Проаналізовано ...
В статті конкретизовано зміст вибіркової дисципліни “Візуальні опори для навчання іноземних мов і культур”, яка пропонується студентам магістратури – майбутнім викладачам іноземних мов. Детально презентовано зміст лекцій, ...
Бігич, Оксана Борисівна; Майєр, Наталія Василівна(Видав. центр КНЛУ, 2022)
В статті акцентовано науково-асистентську практику як вагомий складник практичної
професійно-методичної підготовки студентів магістратури – майбутніх викладачів французької й іспанської мов та методики їх викладання. ...
Соловей, Мирослав Іванович; Кудіна, Валерія Василівна(Видавничий центр КНЛУ, 2022)
У навчально-методичному посібнику Силабус навчальної дисципліни
Педагогіка і психологія вищої школи для студентів-магістрантів спеціальності
014 Середня освіта викладено основний зміст лекційних і семінарсько практичних ...
Соловей, Мирослав Іванович; Кудіна, Валерія Василівна(Видавничий центр КНЛУ, 2022)
У Силабусі викладено основний зміст лекційних і семінарсько-практичних
занять з дисципліни Педагогіка, яка складається з чотирьох розділів. Подано зразки модульних контрольних робіт відповідно до вимог чинної системи ...
Соловей, Мирослав Іванович; Кудіна, Валерія Василівна(Видавничий центр КНЛУ, 2022)
У навчально-методичному посібнику Педагогіка і психологія вищої школи: Силабус навчальної дисципліни для студентів-магістрантів викладено основний зміст лекційних і семінарсько-практичних занять з педагогіки і психології ...
Соловей, Мирослав Іванович; Кудіна, Валерія Василівна(Видавничий центр КНЛУ, 2022)
У навчально-методичному посібнику Силабус навчальної дисципліни Педагогіка і психологія вищої школи для студентів-магістрантів спеціаль ності 035 Філологія викладено основний зміст лекційних і семінарсько практичних занять ...
Бігич, Оксана Борисівна(Збірник наукових праць [Херсонського державного університету], 2015)
Статтю присвячено проблемі формування у молодших школярів на уроках іспанської
мови лінгвосоціокультурної компетентності. Проаналізовано підручники іспанської мови
для початкової школи. Презентовано мультимедійний наочний ...
Бігич, Оксана Борисівна(Інформаційні технології і засоби навчання, 2019)
У статті висвітлено роль автентичних медіа-ресурсів у процесі формування у
студентів – майбутніх учителів французької мови міжкультурної комунікативної
компетентності на аудиторних заняттях з практики мовлення. Уточнено ...
У статті запропоновано авторський проект для учителя початкової школи. Проект націлений на ознайомлення молодших школярів з назвами квітів виучуваною іно-
земною (іспанською / англійською) мовою. Водночас учні знайомляться ...
У статті представлено аналіз освітнього сайту як засобу навчання молодших школярів техніки читання англійською мовою. Виділено позитивні та негативні характеристики освітнього сайту.